Terug

Inhoud postpakket gestolen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Post NL

04/08/2022

Beste, ik bestelde een smartphone en smartwatch bij Telenet. Die ging normaal op dinsdag 02/08 (16-20u) bezorgd worden door Post NL. Deze werd echter zonder voorafgaand bericht zomaar aan mijn deur gezet op 04/08 toen ik op mijn werk was. Tegen dat mijn vader de doos opmerkte was de inhoud reeds verdwenen. Er staat een krabbel op de track&trace van PostNL maar ik heb die zeker niet ondertekend.

Berichten (1)

Post NL

Naar: D. L.

11/08/2022

Geachte HeerDavy Lammertin,Ref:3SDLAB1613385Dank u voor het ontvangen van uw bericht.Jammer te vernemen dat u uw zending onvolledig heeft ontvangen.Volgens ons systeem is deze zending bij u bezorgd op 4/8 om 09:41.In het geval dat een zending niet compleet of beschadigd ontvangen werd dan gelievede verzender,Warehouse partner Telenet, daarvan op de hoogte te brengen.Gelieveook foto's van hetgeen u ontvangen heeft door te sturen naar Telenet.Gooi aub niets weg van de verpakking tot de zaak geregeld is.Ik kan ook zien in ons systeem dat Telenet al het onderzoek voor u heeft opgestart.Binnenkort zal u dan verdere informatie ontvangen van Telenet die bij u met een passende oplossing zal komen.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,PatrickKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform