Beste,Ik bestelde op 28 december 2021 2 xbox series x, ik had er uiteindelijk maar 1 nodig en heb de andere 31 december retour aangemeld. Ik heb deze op 1 januari 2022 in een pakket automaat van bpost achtergelaten en deze is opgehaald geweest op maandag 3 januari om 6:35.4 januari werd de doos geleverd maar was deze leeg. Ik heb niets van communicatie vernomen van bij jullie uit tot ik maandag 17 januari, bijna 2 weken na aankomst van het pakket in jullie magazijn, een pakket teruggestuurd kreeg van Bol.com retouren. Het bleek de opengescheurde en geplooide doos te zijn waarin ik mijn xbox heb retour gestuurd met een melding dat mijn retour niet aanvaard was omdat het product er niet meer in zat. Ik heb hierna meteen contact opgenomen met jullie maar daar is niets uitgekomen. Sterker nog, ik werd meer dan 1x verweten dat ik het product gewoon niet heb opgestuurd en enkel een lege doos op de post heb gedaan.Men zegt dat er geen aanzien van manipulatie was aan de doos, maar als ik de doos bekijk zie ik dat er bruine tape aan te pas is gekomen terwijl ik enkel doorschijnende tape heb gebruikt, maar natuurlijk wilt men dit niet geloven en word er gezegd dat de doos door jullie zelf weer is dichtgeplakt geweest.Dit lijkt me sterk aangezien de doos die ik terug ontvangen heb helemaal opengescheurd was en in een andere kartonnen verpakking werd gestoken om aan mij terug te sturen. Jullie gaven aan niets meer voor mij te kunnen doen, dus ik ga verder met bpost.Dit klonk veelbelovend maar uiteindelijk werd ik terug naar jullie gestuurd omdat het retour verzend label van jullie afkomstig was. Ik neem terug met jullie contact op maar word verteld dat ik zelf verantwoordelijk was voor de verzending bij een retour zending. En zo blijf ik maar contact opnemen tussen jullie en bpost zonder ook maar iets van hulp van beide kanten. Jullie meest belangrijke argument is dat de doos bij ‘aanmelding’, zoals jullie dit noemen, 300 gram woog en dus leeg opgestuurd was. Dit is niet het gewicht van aanmelding van het pakket maar het gewicht na sortering van het pakket, wat betekent dat de xbox al ontvreemd was uit de doos voor het sorteer proces is begonnen. Hier hadden jullie natuurlijk geen gehoor naar en hielden vast dat ik het gewoon leeg zou hebben opgestuurd.Ik zou graag willen dat jullie toch met bpost contact opnemen over dit voorval want ze hebben mij klaar en duidelijk gezegd dat ze me niet rechtstreeks kunnen helpen maar enkel als jullie het onderzoek verder zetten met hun omdat jullie een contract hebben lopen bij bpost en het verzend label dat ik gebruikt heb hier bij hoort. Als dit via een partner van jullie gebeurd staat er wel op het partner platform van bol.com dat jullie hier voor instaan, maar als iemand rechtstreeks bij jullie koopt is dit dan niet het geval, dat vind ik wel heel erg eigenlijk.