Terug

Inhoud pakket gestolen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/04/2022

Een bestelling van GLS is vandaag (eindelijk) aangekomen. De inhoud is echter gestolen geweest. De doos is langs de zijkant opengescheurd en dan terug dichtgeplakt met tape waar op staat: 'verpakking verbeterd door GLS'. Het bestelde apparaat is uit zijn carrying case gehaald, en de case is daarna terug dichtgeritst dus het is er zeker niet perongeluk uitgevallen. GLS neemt de telefoon niet op.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. M.

27/04/2022

Beste,Bedankt voor uw melding.Kan u eventueel een omschrijving bezorgen van de inhoud van de doos aub? Zo kan ik hiervoor een onderzoek opstarten.Ik raad u alvast ook aan om hiervoor contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een schadeclaim kunnen opvagen bij GLS.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/04/2022

De doos bevatte een spelconsole (Steam Deck), een carrying case (waar de console dus is uitgehaald, de case is daana terug dichtgeritst), en een usb-c oplader voor de console. Enkel de (lege) carrying case is tot bij mij gekomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform