Terug

ingeleverde wifi booster aangerekend op factuur zelfs na betwisting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Telenet

07/08/2020

Sedert kort zijn wij overgestapt naar Orange. Ten tijde van onze aansluiting bij telenet waren wij in het bezit van een gehuurde wifi booster set, bij het stopzetten van onze overeenkomst met telenet hebben wij deze wifi booster ingeleverd op 25/05/2020.Ervan uitgaande dat deze transactie correct verlopen was waren we uitermate verbaast toen we ineens een brief kregen waarop werd aangedrongen om onze wifi booster set in te leveren of deze set zou aangerekend worden. Hierbij vertrouwden we op de deskundige klantenservice van telenet via telefoon om dit probleem op te lossen, waarbij een welwillende en enthousiaste medewerker van de telenet klantendienst ons op het hart drukte en verzekerde dat dit in orde ging komen. We hoefden ons bewijs van de telenet shop waarbij staat dat we de telenet wifi booster ingeleverd hadden zelfs niet op mail te zetten, dat kwam in orde!Tot onze verbazing zat er een week geleden ineens een aanrekening in de brievenbus waarbij 99.00 euro aangerekend werd voor de wifi booster die wij correct hebben ingeleverd en waarvan de klantenservice ons op het hart gedrukt had dat we daar niets van gingen zien. Dit is een ernstige inbreuk in ons vertrouwen bij telenet nadat wij alles correct tot op de letter opgevolgd hadden en ons mooi aan elke regel gehouden hadden er toch nog een aanrekening verzonden werd. Wij eisen dan ook dat de 99.00 euro direct gecrediteerd gaat worden en als commerciële geste vinden wij het niet onredelijk dat de 10 euro op factuur met referentie: 1443688902 die bestemd is voor de restwaarde van een aangekocht toestel ook gecrediteerd wordt. Dat zou ons op die factuur op een restbedrag van 10.14 euro brengen die wij onmiddellijk na de correctie wensen te betalen. Wij zijn ook in het bezit van een document van Auva telenet shop te Hasselt waarbij ondertekend werd dat de betreffende toestellen reeds ingeleverd werden en zijn ten alle tijde bereid dit document te tonen op aanvraag.Wij horen graag van u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform