Best,Vorige jaar hadden we een reis geboekt voor 6 personen naar een badplaats te Costa Brava en hiervoor vluchten met Veuling naar Barcelona geboekt. Echter de avond op dd. 06/07/2022 (iets voor 22u voor vertrek) werd de vlucht VY8983 om 18u op dd. 07/07/2022 plots om zo gezegd technische redenen geannuleerd. Met voorstel van Veuling van herboeking met vertrek uit Orly Parijs op dd. 08/07/2022. Daar ons hotel + vervoer ter plaatse reeds was vastgelegd en betaald was ik noodgedwongen om een andere vervoer te regelen zodat we de vastgelegde betaalde reservaties konden nakomen. Dit heeft mijn gezin een slapeloze nacht bezorgd en ons gelukt door een Thalys te boeken voor de ochtend van dd. 07/07/2022 met vertrek uit Brussel Zuid tot Luchthaven Charles de Gaulle te Parijs. Vandaar een taxibusje genomen tot luchthaven Orly te Parijs daar we dmv. van herboeking van onze geanuleerde vlucht van hieruit konden doorreizen naar Barcelona. Hierdoor hebben wij tijdig ons vervoer kunnen halen in Barcelona en zijn we tijdig kunnen aankomen in het Hotel. Als ik terug was gekomen uit vakantie heb ik een klacht ingediend bij Veuling wegens de slapenoze nacht en wegens alle meerkosten. Ook had ik gelezen dat we recht hadden op 6 x 250 euro compensatie. De meerkosten zelf was volgens mijn berekening iets meer dan 1100 euro. Deze klacht heb ik digitaal gedaan en, was volgens mijn weten gelukt maar heb nooit een bevestiging of antwoord per mail mogen ontvangen. Met de firma flightrights die me de compensatievergoeding had bevestigd had ik reeds al mijn gegevens gedeeld daar ze me zeiden onze rechten te kunnen verdedigen wegens te laattijdige annulatie van de vlucht. Maar ik heb dit eigenlijk nooit echt vertrouwd gehad daar ze vreemd communiceren. Maar volgens hun eerste communicaties per mail zou mijn geval maanden kunnen duren tot zelfs een jaar. Nu een jaar later hoor ik niets meer van hen en vandaar ik Testaankoop had gecontacteerd om te horen of dit normaal was en om de weten welke stappen ik nog kan nemen maar liefst rechtstreeks met Veuling zelf. Ik ben verwonderd dat Veuling hun klanten zelf niet automatisch contacteren voor excuses en voor de compensatie waarop we recht hebben.Is het mogelijk dat jullie me verder kunnen helpen welke stappen ik zelf kan doen.GrtMichel