Beste
Op 04/04/2024 bestelde ik online de Whirlpool combioven AMW 805 IX waarvoor ik een bedrag van € 557,00 heb betaald.
Deze betaling werd goedgekeurd met referentienummer 250820.
Op 08/05/2024 stuurde ik hiervoor een mail met de vraag of jullie enig idee hadden wanneer deze ongeveer geleverd zou worden.
Deze mail kreeg ticketnummer #767019276.
Op 08/08/2024 kreeg ik als antwoord:
"Beste, Uw microgolf staat nog in bestelling bij de toeleverancier. (verwacht week 23)"
Op 07/07/2024 stuurde ik opnieuw een mail:
"Beste, Week 23 ligt nu toch al een tijdje achter ons.
Is er al enige vooruitgang wat betreft mijnbestelling of kan deze niet meer aangeleverd worden door de leverancier? We zijn inmiddels al eind week 27.
Indien het toestel niet meer leverbaar is zie ik mij genoodzaakt de bestelling te annuleren.
Gelieve, bij niet levering voor 21/07/2024, het bedrag van € 557,00 op mijn rekeningnummer BE45 .... .... ..89 over te maken aub.
Alvast bedankt voor uw begrip."
Deze mail kreeg ticketnummer #781166006.
Op 08/07/2024 was jullie antwoord:
"Beste De fabrikant meldt ons dat de levering van de microgolfoven helaas geüpdatet is naar week 31 momenteel, wij hopen deze zo spoedig mogelijk te mogen ontvangen.
Indien je een snellere oplossing wenst laat het zeker weten dan bekijken wij de mogelijkheden.
Onze excuses voor dit ongemak."
Nochtans had ik in mijn mail duidelijk te kennen gegeven dat ik bij niet tijdige levering het bedrag teruggestort wou zien op mijn rekening.
Aangezien er duidelijk niet geleverd kan worden stel ik jullie bij deze in gebreke omwille van het niet nakomen van jullie 'plicht' als leverancier om bestelde en betaalde goederen al dan niet tijdig te leveren.
Gelieve het volledige bedrag € 557,00 voor 03/09/2024 terug te storten op het reeds gekende rekeningnummer BE45 .... .... ..89 (zie mail dd. 07/07/2024 ticketnummer #781166006).
Hopend op een snelle afhandeling van deze zaak.
Vriendelijke groeten P.W.