Terug

Ingebrekestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Mega

11/11/2023

Beste Al verschillende malen heb ik via testaankoop een klacht ingediend ivm een onterechte aansluiting op een ander adres (Houtstraat). Ik woon echter op Ten Colcke. Ik heb met deze aansluiting niets te maken. Men heeft belooft dit recht te zetten. Geen gehoor tot ik vandaag een ingebrekestelling ontvang waarbij ik 73,89 euro moet betalen. Graag een spoedig antwoord.

Berichten (1)

Mega

Naar: J. K.

13/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 13 nov 2023 14:42 CETBeste,U mag deze ingebrekestelling uiteraard negeren.Er liep iets mis met de dossiers die on-hold stonden, waardoor een herinnering werd uitgestuurd. Uw dossier staat wel degelijk nog steeds on-hold. Onze diensten proberen om voor de aangerekende periode een nulverbruik te bekomen en zo de facturen te kunnen annuleren. Mocht dit niet lukken, zullen we naar andere mogelijkheden kijken.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[V6GKVR-5W6DL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform