- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 13 nov 2023 14:42 CETBeste,U mag deze ingebrekestelling uiteraard negeren.Er liep iets mis met de dossiers die on-hold stonden, waardoor een herinnering werd uitgestuurd. Uw dossier staat wel degelijk nog steeds on-hold. Onze diensten proberen om voor de aangerekende periode een nulverbruik te bekomen en zo de facturen te kunnen annuleren. Mocht dit niet lukken, zullen we naar andere mogelijkheden kijken.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[V6GKVR-5W6DL]