Terug

Ingebrekestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: ELEGANT

09/07/2023

Na herhaalde telefonische en schriftelijke contacten met Elegant klantendienst, die veelal zonder resultaat bleven en dus telkens moesten herhaald worden, werd ik (opnieuw) in gebreke gesteld. Mijn rekeningnr. was veranderd en dus moest de domiciliëring aangepast worden. De betaling die ik deed om de geweigerde domiciliëring te vervangen werd niet (juist?) ingeboekt.Over het algemeen een zeer moeizaam contact met de klantendienst, vooral weinig tot geen reactie en resultaat!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform