Terug

ingebrekestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Engie

16/02/2023

Beste,Ik was klant bij ENGIE tot 31.10.22 waarna ik vanaf 1.11.22 klant werd bij ENECO. De afsluiting van het gascontract verliep probleemloos maar niet voor electriciteit. Ik hoorde niets gedurende de maanden november en december, tot plots in januari 2023 mij opnieuw voorschotfacturen werden gevraagd.Ik nam reeds 4 maal ( 11/01 - 19/01 - 2/2 en 15/2) contact op met de nr 078353333 ( opgenomen gesprekken) en telkenmale werd mij beloofd dat de zaak in behandeling is en dat het contract zou worden afgesloten, doch niets is minder waar want nu krijg ik een INGEBREKESTELLING.Om verdere stappen te vermijden, zou ik nu eerst dit laatste factuur moeten betalen alvorens ik mij kan verwachten aan een slotfactuur van ENGIE. Na 4 maand, vraag ik dringend dat deze zaak ter hand wordt genomen en ik niet het slachtoffer moet zijn van andermans fouten.

Berichten (4)

Engie

Naar: E. D.

16/02/2023

Beste heer De Roos,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 16 februari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 16 février 2023 09:49À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - ingebrekestelling - (CPTBE01729527-17)Klacht - ingebrekestelling - (CPTBE01729527-17) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

E. D.

Naar: Engie

16/02/2023

Dank u voor het bericht maar wat doe ik met de verdere betalingen van de openstaande factuur(en) ?

E. D.

Naar: Engie

23/02/2023

Beste,Ik wacht nog steeds (sinds 16/2) op een antwoord op mijn vraag ! Ik kreeg gisteren opnieuw een vraag tot betaling van een faktuur alhoewel ik sinds 1/11,22 GEEN klant meer ben bij ENGIE !

Engie

Naar: E. D.

26/04/2023

Beste heer De Roos,We ontvingen ondertussen uw dossier via de Ombudsdienst voor Energie. Verdere opvolging zal dan ook via dat dossier gebeuren.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform