Op 17 september 2020 sloot ik met u een overeenkomst voor het herstellen van een kiepschuifraam, dit na een aanvraag op uw site dd. 20 augustus 2020. Helaas bent u de afspraak die ik met u heb gemaakt tot nu toe niet nagekomen.Uw interventie op 27 oktober 2020 was met de verkeerde materialen.De redelijke termijn om een herstelling uit te voeren, is nu wel ruimschoots overschreden.Op de vele telefoons die ik gedaan heb naar uw firma met de vraag om inlichtingen betreffende de werken, heb ik nooit antwoord gekregen, noch per telefoon, noch per mail, nochtans werd mij dit beloofd door de persoon (personen) die de telefoon beantwoord hebben en telkens mijn vraag en opmerkingen in het systeem genoteerd hebben.Na een mail van mij op 11 december 2020 hebt u mij diezelfde dag laten weten dat mijn dossier was blijven liggen (wat ik betwijfel vermits de vele telefoontjes die ik gepleegd heb (25/11 – 1/12 – 7/12 telkens zonder resultaat), en waarvan nota werd genomen door de telefonist en door gezonden naar de technische dienst. Ook ging u op 11 december 2020 een prijsaanvraag doen bij uw leverancier, prijsaanvraag die dan op 18 december 2020 veranderd werd in een bestelling waar ik de prijs niet van te weten ben gekomen.Ik heb u op 18 januari 2021 per mail gevraagd om uw verplichtingen na te komen tegen het einde van januari. Tot op heden is dit niet gebeurt. Tevens is er geen reactie gekomen van uwentwege op mijn telefonische oproep van maandag 25 januari 2020 op mijn vraag naar de stand van zaken. Er werd mij nochtans telefonisch beloofd dat u mij ging contacteren, ofwel per telefoon, ofwel per mail.Het betreft hier het schuifraam naar het terras van een klein appartement, waarvan ik dit raam sedert augustus 2020 niet meer durf open doen. Het is vandaag 30 januari 2021 !!!Bij deze brief wens ik de overeenkomst te ontbinden.