Terug

Ingebrekestelling Proximus infrastructuur buitenshuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Proximus

08/01/2024

Beste, sinds 14/08/2023 werd er op mijn adres een probleem ontdekt op de infrastructuur van proximus buitenshuis, met een impact op internet en tv. Een technieker/lasser zou een kabelbreuk moeten herstellen.Op 06/09 heb ik gebeld met prox.assistent Jessy voor een afspraak .Op 29/09 gebeld met met Inez nog steeds geen lasser, wel een technieker op 17/10 die de binneninstallatie komt nakijken , opnieuw noodzaak interventie van een lasser bevestigd. OP 22/12 en 25/12 vraag ik een interventie omdat tv en internet 0/5 zijn. Op 26/12 komt er een technieker die direkt de kabelbreuk buitenshuis vaststeld en hij probeert tv en vaste telefoon te updaten maar dat lukt niet volledig. 's Avonds kan ik noch met vaste lijn noch met smartphone iemand bereiken wat ronduit gevaarlijk is aangezien ik niet in de mogelijkheid ben om eventueel hulpdiensten in te roepen,blijkt ook dat niemand mijzelf kan opbellen!!!27/12 geraak ik binnen bij prox assistent...ik wil er wel op wijzen dat die mensen zeer vriendelijk en hulpvaardig zijn ,maar dat lost mijn probleem niet op.Wij krijgen elk 1 terrabyte om tv te kunnen zien via hotspot maar dat werkt ook niet...Swat ik ben een geduldig persoon en we zijn nu 08 januari 2024 het is de eerste winterprik .Mijn gascasette van 11,6kw werkt met internet (wifi) om aan te blijven en het is de hoofdverwarming , die dus meer uitvalt als aan blijft.Ik heb meer als een redelijke termijn gewacht om klacht in te dienen. Ik heb genoeg acties ondernomen om proximus de kans te geven het structurele probleem buitenshuis op te lossen.Slecht internet, gebrekkige vaste lijn, slechte WiFi en optionele tv (betaald pakket) niet beschikbaar plus een bestelling via website die pas verstuurd word nadat ik nogmaals naar proxi assistent heb gebeld(29/12) om de leveringsdatum te bevestigen, blijkt echter dat het product(eindejaarsgeschenk) nog helemaal niet is verzonden terwijl het op 23/12 was besteld.Geleverd op 02/01/2024 in afhaalpunt!? Druppel op een hete plaat.Ik verlang dat de structurele problemen asap worden hersteld zodanig dat ik kan genieten waarvoor ik betaal.Ik verlang ook dat de dienstverlening van proximus efficiënter word. Wachten op fiber is géén manier om bestaande kabelbreuken te herstellen , een verhoging van het aantal bekwame technieker/lasser wel. Hopend op een snelle reactie en met vriendelijke groeten,Peter Cornelis

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. C.

09/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Cornelis Peter in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-08-19.54.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004785255]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004785255]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform