Terug

Ingebrekestelling - Dienst Na Verkoop Seats&Sofas Machelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Seats and Sofas

08/04/2022

Beste,Ik heb op 04/12/2020 een zetel besteld en afgehaald op 17/04/2021 bij S&F Machelen. Ik heb de zetel nog geen jaar in mijn bezit en er zijn nu al scheurtjes te zien & voelen in de zetel (zie bijlagen).De zetel is reeds 3x behandeld met het meegeleverde (en gekochte) product Leatherlook Care Kit (150ml). De zetel staat niet in direct zonlicht en wordt niet in gezeten met schurende stoffen zoals Jeans.Ondanks het zorgvuldige gebruik zijn er dus alsnog scheurtjes in de zit plaats van het lounge gedeelte. Deze worden merkbaar groter en dieper.Ik heb verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen met seats&sofas, zonder resultaat:- 03/03/2022 servicemelding via de Website van Seats&Sofa's- 12/03/2022 persoonlijk langsgegaan in winkel Machelen- Verschillende keren gebeld winkel MachelenDe zetel valt onder de 2 jaar garantie. Liefst zou ik mijn aankoopbedrag willen terugvorderen, indien anders ruilen voor dezelfde zetel in betere kwaliteit stof/Sky. De zetel terugsturen om te laten maken is geen oplossing voor mij aangezien ik dan maanden zonder zetel zit + na een jaar zal ik terug hetzelfde probleem hebben aangezien de Sky kwaliteit niet goed is.Hopend op een snel en gunstig antwoord.Mvg,Tom


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform