Terug

Ingebrekestelling bij luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Luminus

07/08/2020

BesteWij hebben dus een ingebrekestelling ontvangen van luminus Ivm met een openstaand bedrag die nog steeds betaald hoeft te worden van 1763.52 euro. Wij hebben hiervoor al meerdere mails verzonden en telefonisch contact gehad met luminus om dit in afbetaling te doen maar dit weigeren ze dus omdat wij hiervoor al eens afbetaling gehad hebben en toen te laat betaald hadden en daardoor hadden ze het betaald plan stopgezet. Per maand was dit 246 euro dit is niet haal baar voor ons en al zeker niet als we het bedrag van 1763.52 in ene keer zouden moeten betalen dit is niet menselijk voor ons is dit een maandloon nu zijn ze aan het dreigen met een deurwaarder als wij niet betalen tegen 08.08 2020 maar dit kan dus niet. Wij moeten ook kunnen leven en ik heb ook nog andere betalingen te doen die anders blijven liggen maar dit snappen zij dus niet het moet ook menselijk blijven vind ik. En we vinden het nog altijd niet juist dat wij al deze elektriciteit moeten achterdragen door de fout van een anderik hoop spoedig op een oplossing want ik wil geen miserie en ik wil ook geen deurwaarders aan me deur Mvg wij zouden ook graag hebben als dit kan dat al deze elektriciteit herzien word want wij hebben al veel te veel betaald voor iets waar wij niks van wisten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform