Terug

ingebrekestelling beveiliging handelssite

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: VINTED

31/01/2023

Beste,Ik werd het slachtoffer van misbruik van mijn creditkaart bij aanmelding op Vinted website. Voor mijn account te voltooien en een eerste verkoop op te starten werd mij gevraagd om mijn creditkaart gegevens in te geven. Dit gebeurde via de officiële, beveiligde betalingssite die Vinted aanbiedt en hiervoor gebruikte ik de standaard beveiligde authenticatie-/handtekeningprocedure die mijn financiële instelling aanbiedt bij het online bankieren. Ik heb de gegevens ingegeven maar nooit enig te betalen bedrag ingevoerd. Dit alles verliep via de site van Vinted zonder externe links te gebruiken. Achteraf bleek dat er frauduleuze transacties plaatsvonden ter waarde van 3473 euro.Daarom zou ik de beveiliging van de handelssite die Vinted aanbiedt in gebreke willen stellen en eis ik de terugbetaling van de hierboven vermelde bedragen.

Berichten (6)

VINTED

Naar: C. B.

31/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. B.

06/02/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. B.

06/02/2023

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Nourhene Team Vinted

C. B.

Naar: VINTED

24/02/2023

I never received a satisfying answer

VINTED

Naar: C. B.

24/02/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. B.

24/02/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Ayoub Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform