Terug

Ingebrekestelling bestelling 3104

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. S.

Naar: Sky-sense.nl

15/07/2024

Wesley Schauvaerts Kasteelstraat 30 2570 DUFFEL BELGIE wes0406@hotmail.com Aan Sky-Sense Hogehilweg 7A 1101CA, Amsterdam Nederland Email: info@sky-sense.nl Telefoon: 085 060 3670 Duffel, 5 juli 2024 Onderwerp: ingebrekestelling Geachte heer, mevrouw, Op 23 mei 2024 sloot ik met u een overeenkomst. Ik kocht toen bij u een: elegant heren flanellen jack in vintage stijl met fleece voering en knoopsluiting genaamd “Danny” in de kleur oranje maat medium. Artikelnummer niet vermeld op u website. Deze overeenkomst is bij u bekend onder: Ordernummer: Ant8114152348sss99170000 Helaas hield u zich niet aan de afspraken. Ik heb de volgende. Nog steeds niet ontvangen. Reden: niet duidelijk waarom niet verzonden, na veel aandringen plots een brand in de magazijnen… Eerder vroeg ik u om om de terugbetaling te regelen van dit order. Helaas wilt u hier niet aan meewerken en houdt u zich nog steeds niet aan alle afspraken. Via deze brief geef ik u een laatste kans om u aan de afspraken te houden. Ik geef u hiervoor 1 week vanaf verzending van deze email de tijd. Doet u dat niet, dan zal ik het ons verkoopcontract ontbinden. OOK stel ik u vast aansprakelijk voor alle schade die ik hierdoor krijg. Als u dit niet is gebeurd of u bent het hier niet mee eens, dan neem ik de verdere juridische stappen. De kosten die ik daarvoor maak, zal ik op u verhalen. Met vriendelijke groet, Wesley Schauvaerts

Berichten (1)

Sky-sense.nl

Naar: W. S.

16/07/2024

Good day!Thank you for reaching out to us with this matter. We have successfully processed the refund for this order.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform