Terug

Ingebrekestelling annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

G. C.

Naar: Sunweb

20/01/2025

Mijn zoon Liam (21j) heeft een eerste maal een reis trachten te boeken via Sunweb. Op het einde van de boekingsprocedure werd er uiteraard overgegaan naar de betaling, echter meerdere pogingen resulteerden met een ‘error-bericht’. Liam heeft me dan gevraagd om via mijn persoonlijke kredietkaart te betalen; echter ook via mijn kaart lukte de betaling niet. Liam heeft daaropvolgend de procedure afgesloten, en uit de browser gegaan. De rest is geschiedenis (bij wijze van spreken), en nu tracht Sunweb een annuleringskost van €2.378,00 (zie bijlage) aan te rekenen, hetgeen in principe de totaalsom is van de reis die Liam trachtte te boeken; zonder succes uiteraard. Vermits ik geen antwoord kreeg op e-mails van mijn kant, heb ik bijgevolg een aangetekend schrijven (kopij in bijlage) naar Sunweb gestuurd, waarop we uiteindelijjk een antwoord via email kregen (kopij ook in bijlage). Uw assistentie in deze zaak zou uitermate gewaardeerd zijn. Vriendelijke groet, Glenn Coenen (vader Liam Coenen)

Bemiddeling door Testaankoop 20 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform