Beste, Ik bestelde een last minute vlucht met verblijf in Mallorca op 7/9 . Op vrijdag 8/9 werd deze met nr 5255459 geannulleerd door Sunweb zelf met de foutmelding dat de betaling sowieso niet op tijd kon geschieden in het weekend om maandag te vertrekken. Er werd door ons niets bevestigd of betaald en we vernieuwden de website en maakten een nieuwe boeking met nr5255730 welke wel bevestigd werd en ook betaald met de creditkaart. Ik zie dat er met deze praktijk al verschillende mensen zijn opgelicht, het gaat over een bedrag van 939,71€ aub ! Als deze oplichterij zo blijft doorgaan, denk ik dat het klantenbestand aanzienlijk zal slinken. Het zou in Uw voordeel zijn als de website klaar en duidelijk hierover de mensen zou inlichten. Moest ik er van bewust zijn dat ik een ernstige fout zou hebben begaan die dit enorm bedrag verantwoord, dan ben ik bereid om een vergoeding te betalen, maar om zo om de tuin te worden geleid vraag ik een kwijtschelding aan om deze zaak niet verder te doen escaleren. Niemand betaald graag tweemaal dezelfde vakantie. Met beleefde groet,L.T.