Terug

informatie klantendienst onvindbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: Takeaway

12/04/2024

Beste,Ik heb een probleem met een bestelling die mislukt was maar waarvan toch de betaling is uitgevoerd. Hiervoor wou ik TakeAway contacteren, maar ze maken dit onmogelijk.Als je op hun website naar de klantendienst gaat vind je alleen maar een FAQ die totaal geen nuttige informatie bied en geen contactinformatie of telefoonnummer bied.Ik keek dan op Twitter, waar ik direct het juiste profiel vond, maar deze kan ik geen privébericht sturen tenzij ik een Twitter Premium account heb.Uiteindelijk vond ik een telefoonnummer via algemene voorwaarden, maar als je deze belt krijg je een automatisch menu dat je uiteindelijk naar de website verwijst in plaats van je de optie te geven met klantenservice te praten.De enige optie die er dus nog overblijft is een email sturen, wat ik nu dus gedaan heb.Ik vind het schandalig dat een bedrijf er zo te zien alles aan doet om het onmogelijk te maken om hen te contacteren!

Berichten (10)

Takeaway

Naar: N. H.

16/04/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 16 apr 2024 11:46 CESTBeste Nathan,Wij danken u voor uw mail en uw vertrouwen in Takeaway.com.U heeft ons gecontacteerd in verband met een bestelling die niet werd geregistreerd maar die door u wel online werd betaald. In uw geval is dit te wijten aan een technische storing op het door u gebruikte betalingsplatform, een tijdelijk verlies van internetverbinding tijdens uw transactie of een foutieve manipulatie. Het gaat hier om wat men een spook bestelling noemt, het geld ging van uw rekening maar de aan die betaling gelinkte aankoop werd niet geregistreerd. De terugbetaling van zo'n bestelling is altijd gegarandeerd wel hebben we van u volgende gegevens nodig:_**- naam restaurant:**__**- datum van bestelling:**__**- straatnaam + gemeente:**__**- e-mail adres waarmee u besteld heeft:**__**- screenshot van de betaling die van uw rekening is gegaan:**_In naam van Takeaway.com bieden wij u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor dit ongemak en danken we u bij voorbaat voor uw begrip. We kijken alvast uit naar uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer internal_reminder order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_cancellationrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[W2L4WE-D45JX]

N. H.

Naar: Takeaway

17/04/2024

Mijn klacht hier op testaankoop gaat erom dat het zo moeilijk gemaakt word om jullie klantendienst te contacteren.Op je website staat enkel een FAQ. In je algemene voorwaarden staat een telefoonnummer die je automatisch doorverwijst naar de FAQ. Op Twitter kan je geen PM sturen als je geen Premium gebruiker bent.Mijn spook bestelling is inmiddels opgelost, maar jullie klantendienst informatie op de website niet.

N. H.

Naar: Takeaway

08/05/2024

Graag een antwoord, gaan jullie het mogelijk maken om de klantendienst te contacteren in zulke gevallen? Of gaan jullie het onmogelijk blijven houden zodat vele mensen jullie niet kunnen contacteren ivm spookbetalingen?

Takeaway

Naar: N. H.

11/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 11 mei 2024 10:17 CESTBeste Nathan,Wij danken u voor uw mail en uw vertrouwen in Takeaway.com.U heeft ons gecontacteerd in verband met een bestelling die niet werd geregistreerd maar die door u wel online werd betaald. In uw geval is dit te wijten aan een technische storing op het door u gebruikte betalingsplatform, een tijdelijk verlies van internetverbinding tijdens uw transactie of een foutieve manipulatie. Het gaat hier om wat men een spook bestelling noemt, het geld ging van uw rekening maar de aan die betaling gelinkte aankoop werd niet geregistreerd. Wel hebben we van u volgende gegevens nodig:_**- naam restaurant:**__**- datum van bestelling:**__**- straatnaam + gemeente:**__**- e-mail adres waarmee u besteld heeft:**__**- screenshot van de betaling die van uw rekening is gegaan:**_In naam van Takeaway.com bieden wij u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor dit ongemak en danken we u bij voorbaat voor uw begrip. We kijken alvast uit naar uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[V5XJND-763WL]

N. H.

Naar: Takeaway

12/05/2024

LEER FUCKING LEZEN DEBIELENMIJN KLACHT HIER OP TEST-AANKOOP GAAT OVER HET GEBREK AAN MOGELIJKHEDEN OM TAKEAWAY TE CONTACTERENAntwoord als je iemand aangenomen hebt die geen analfabeet is

Takeaway

Naar: N. H.

13/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 13 mei 2024 17:46 CESTBeste Nathan,Wij zijn inderdaad enkel bereikbaar via mail voor al uw vragen. Alle mails die wij ontvangen worden persoonlijk behandeld en klanten krijgen van ons altijd een antwoord.Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[G30NZJ-ZNK6W]

N. H.

Naar: Takeaway

14/05/2024

Nogmaals: ik weet hoe ik jullie moet bereiken, omdat ik er uren achter gezocht heb. Mijn klacht hier gaat erom dat ik er uren achter moest zoeken omdat het verstopt staat op jullie website.Ik wil voor alle andere klanten van TakeAway dat jullie contactinformatie duidelijker getoond word op de FAQ pagina, in de footer van de website of in de mobiele applicatie.

N. H.

Naar: Takeaway

11/06/2024

Leven jullie nog? of zijn jullie eerst een cursus begrijpend lezen aan het volgen voor dat je gaat antwoorden op mijn klacht?

Bemiddeling door Testaankoop 11 juni 2024

Takeaway

Naar: N. H.

11/06/2024

Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 11 jun 2024 21:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customer- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 11 jun 2024 21:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ NATHAN heeft antwoord gegeven. NATHAN heeft antwoord gegeven. NATHAN heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@CPTBE02001708-16@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet.Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantNATHAN HAARENKlantnummer167842055006Klachtnummer10281136Soort probleemAndereBeschrijvingLeven jullie nog? of zijn jullie eerst een cursus begrijpend lezen aan het volgen voor dat je gaat antwoorden op mijn klacht?trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customerTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium [V520WE-1VVJL]

Takeaway

Naar: N. H.

14/06/2024

Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenVergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Anthony (Takeaway.com BE) 14 jun 2024 12:00 CEST Beste Nathan,Graag helpen wij u graag verder. Kan u ons extra informatie communiceren in verband met uw verzoek?Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE:be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, BelgiumKlachten 11 jun 2024 21:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statuslanguage::nlrequestType:customeris::csat_email- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenVergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Anthony (Takeaway.com BE) 14 jun 2024 12:00 CEST Beste Nathan,Graag helpen wij u graag verder. Kan u ons extra informatie communiceren in verband met uw verzoek?Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE:be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, BelgiumKlachten 11 jun 2024 21:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ NATHAN heeft antwoord gegeven. NATHAN heeft antwoord gegeven. NATHAN heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@CPTBE02001708-16@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet.Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantNATHAN HAARENKlantnummer167842055006Klachtnummer10281136Soort probleemAndereBeschrijvingLeven jullie nog? of zijn jullie eerst een cursus begrijpend lezen aan het volgen voor dat je gaat antwoorden op mijn klacht?trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statuslanguage::nlrequestType:customeris::csat_emailTakeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [V520WE-1VVJL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform