Terug

informatie i.v.m. een geleverd toestel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: MURPROTEC

03/11/2024

Geachte, Op 28 juni 2024 kwam u een vochtprobleem onderzoeken. Het bleek om stijgende vocht te gaan en u stelde de plaatsing van een luchtbehandelingscentrale (CTA) voor (€ 6.583,69 onderhoudscontract inbegrepen). Op mijn vraag i.v.m. het geluid werd niet van decibels gesproken, u antwoordde enkel (twee maal) dat de CTA niet meer lawaai maakte dan een koelkast. Een contract werd getekend en op 29 juni betaalde ik het voorschot. Op 12 augustus werd het toestel geplaatst. Het maakte evenwel duidelijk meer lawaai dan een koelkast. Op mijn vraag heeft de installateur de instellingen gewijzigd maar het geluid kon nog altijd niet vergeleken worden met het geluid van een koelkast. Ik dacht dat ik het probleem kon oplossen door de instellingen nog te wijzigen maar in de handleiding vond ik niets over de ideale verhoudingen tussen de verschillende instellingen. Op 16 augustus betaalde ik het saldo en vroeg ik via mail of en in welke mate die instellingen gewijzigd mochten worden. Ik kreeg geen antwoord. Op 26 augustus, op 3 september, op 9 september, op 13 september herhaalde ik mijn vraag via mail en telefoon. Op 20 september kwam de werfleider die me zei dat hij op 26 september “verslag zou uitbrengen bij zijn baas". Op 2 oktober had ik nog niets niets gehoord en ik stuurde mails om dat te melden. Tot op heden (03 11 2024) kreeg ik geen officieel antwoord op mijn vraag. Aangezien ik de factuur betaald heb en ik geen middel heb om na te gaan of die CTA wel een invloed zal hebben op het vochtprobleem begin ik me vragen te stellen… Ik verzoek u nogmaals me onverwijld een antwoord te geven. Mvg Johan David

Berichten (2)

MURPROTEC

Naar: J. D.

03/11/2024

Beste Heer Johan D, Ik heb uw vraag met alle aandacht gelezen en zal mijn uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Is het mogelijk dat we morgen even telefonisch contact hebben want ik zou graag wat meer info krijgen over welke expert juist bij u is geweest en wat er juist allemaal besproken is. Daarna zal ik samen met u kijken hoe we dit oplossen. Ik ben steeds bereikbaar op 0491/92.59.98 en dit van 9u tot 21u. Wellbeing Reminder: Are you receiving this email outside your normal working hours? We understand that balancing work and personal life is unique for everyone. This email was sent at a time that suits me. Please feel free to respond when it suits you best. Take care! Kind regards, met vriendelijke groeten, cordialement, mit freundlichen Grüßen Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 3 november 2024 14:45 Aan: tim.smets@murprotec.be Onderwerp: informatie i.v.m. een geleverd toestel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. D.

Naar: MURPROTEC

03/11/2024

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik bel u morgennamiddag. Johan David


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform