Terug

info en uitleg van installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Mr Group

06/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27/09/2024 hebben jullie zonnepanelen komen plaatsen en dit via groepsaankoop via Test Aankoop. Ik stel echter vast dat ik na 2 telefoontjes en 2 mails nog steeds geen uitleg mocht ontvangen betreffende de installatie en het gebruik ervan. Ik weet zelfs niet of deze voor het ogenblik functioneert!!! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 13112024 enige info te krijgen via telefoon of per mail. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - bewijs 2 mails

Berichten (2)

Mr Group

Naar: A. M.

08/11/2024

Beste Annick Onze excuses voor de vertraging. Ik heb zonet uw dossier even nagekeken zodat u de installatie online zou kunnen opvolgen. Bij het registreren van uw omvormer in het portaal van Huawei merkte ik op dat we daarmee nog geen verbinding konden maken. Dit betekent enkel dat de omvormer niet verbonden is met internet momenteel. Wanneer de 2 linkse lampjes op de omvormer (ter hoogte van het Huawei logo) vast groen branden, werkt de installatie en kan deze energie opwekken. Om alsnog de installatie te kunnen opvolgen online zullen wij een technieker langs sturen die de internetverbinding in orde komt brengen. Mijn collega van de planning zal u hiervoor contacteren om een afspraak met u te maken. Hieronder kan u alvast de nodige links terugvinden om de applicatie te downloaden. In bijlage ook een korte inleiding op het algemeen gebruik van de app. Indien u een Android toestel heeft, zal u de Fusion Solar app met behulp van onderstaand stappenplan moeten downloaden. Deze is helaas niet te vinden in de Google Play Store. Indien dit niet zou lukken heb ik alvast gevraagd dat de technieker die langskomt u daarbij zal helpen. De webpagina: s:eu5.fusionsolar.huawei.com/ De mobiele app: Voor iPhone: s:apps.apple.com/be/app/fusionsolar-smart-pv/id1529080383?l=nl Voor Android s:intl.fusionsolar.huawei.comvmswebsite/nologin/assets/build/index./jumppage Stap 1 : Download de app Stap 2: Kies downloaden/installeren Stap3: Open de APK Stap 4: Login op de app. Met vriendelijke groeten Snelste antwoord op algemene vragen? Probeer dan zeker onze chatbot op de webpagina. s:www.mrsolar.bearticulier/ Simon Tanghe Preventieadviseur 056 90 00 00 simon@mrsolar.be MR Solar KORTRIJK HQ Pluim 7 8550 Zwevegem +32 (0)56 90 00 00MR Solar Antwerpen Vaartkaai 52 B1 2170 Merksem +32 (0)3 501 00 00MR Solar Wallonie Rue de Polissou 38 5590 Achêne (Namen) +32 (0)81 39 53 63MR Solar Nederland Zinkstraat 5 4823 AD Breda +31 (0)85 808 10 68Dringende vraag? Onze Chatbot ofFAQ geven je meteen een antwoord! Question urgente? Notre Chatbot ou FAQ vous donnera une réponse immédiate! Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 6 november 2024 19:15 Aan: info MR Group info@mrgroup.be Onderwerp: info en uitleg van installatie U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Mr Group

Naar: A. M.

14/11/2024

Beste We hebben onderstaande mail goed ontvangen. Ondertussen zijn we in contact met deze klant om de nodige info te verschaffen. Met vriendelijke groeten Marlies Lamaire Management Assistant Sales social@mrsolar.be MR Solar KORTRIJK HQ Pluim 7 8550 Zwevegem +32 (0)56 90 00 00MR Solar Antwerpen Vaartkaai 52 B1 2170 Merksem +32 (0)3 501 00 00MR Solar Wallonie Rue de Polissou 38 5590 Achêne (Namen) +32 (0)81 39 53 63MR Solar Nederland Zinkstraat 5 4823 AD Breda +31 (0)85 808 10 68Dringende vraag? Onze Chatbot ofFAQ geven je meteen een antwoord! Question urgente? Notre Chatbot ou FAQ vous donnera une réponse immédiate! Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 6 november 2024 19:15 Aan: info MR Group info@mrgroup.be Onderwerp: info en uitleg van installatie U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform