Geachte mevrouw/heer,
Op 11.01.2024 kocht ik een infinissima in uw winkel en betaalde ik er 44 € voor.
Na 9 maanden en na 11 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, op 9 maanden warm het toestel niet meer en op 11 maanden loopt het toestel uit na een knal.
Op 28.12.2024 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zou azijn gebruikt hebben, ik gebruik altijd Dugrol, gekocht via Dolce Gusto.be. Op 9 maanden was er geen corrosie zichtbaar vast gesteld tijdens de eerste reparatie en plotseling 2 maanden verder is wel. Ik denk dat dit toestel uit een minderwaarde productie komt.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 8 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Reparatiebewijzen
· Betalingsbewijs