Geachte mevrouw/heer,
Op 11.01.2024 kocht ik een Dolce Gusto Infinissima in uw winkel en betaalde ik er 44 € voor.
Na reparatie op 9 maanden en na 11 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, eerst het toestel warmde niet meer en op 9 maanden loopt het toestel uit, volgens de reparatie dienst beschadiging door azijn, ik heb altijd Dugrol gebruikt voor te ontkalken, op 9 maanden was er geen corrosie en plots op 11 maanden wel.
Eind januari 2025 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat het toestel bij reparatiedienst van Krefel is en er moet 40 € betaald worden voor het recuperen van het toestel . Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het toestel niet kan defect door azijn en gezien het ook al op 9 maanden defect was, gaat het om een minder waarde toestel met gebreken.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs