Terug

Infinissiuma defect na 9 maanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. T.

Naar: KRUPS

28/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 11.01.2024 kocht ik een Dolce Gusto Infinissima in uw winkel en betaalde ik er 44 € voor. Na reparatie op 9 maanden en na 11 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, eerst het toestel warmde niet meer en op 9 maanden loopt het toestel uit, volgens de reparatie dienst beschadiging door azijn, ik heb altijd Dugrol gebruikt voor te ontkalken, op 9 maanden was er geen corrosie en plots op 11 maanden wel. Eind januari 2025 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat het toestel bij reparatiedienst van Krefel is en er moet 40 € betaald worden voor het recuperen van het toestel . Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het toestel niet kan defect door azijn en gezien het ook al op 9 maanden defect was, gaat het om een minder waarde toestel met gebreken. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (4)

KRUPS

Naar: M. T.

30/01/2025

Hallo, Bedankt voor uw e-mail. Ik zal rechtstreeks contact opnemen met de klant om het toestel onder garantie naar ons reparatiecentrum te laten opsturen. Groeten Sonia --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 28/01/2025 10:15 Aan: info.be@groupeseb.com Onderwerp: Infinissiuma defect na 9 maanden Infinissiuma defect na 9 maanden ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ thread::qn3MDaMAc4CgUNDZcNfT2gM::

KRUPS

Naar: M. T.

30/01/2025

Bedankt voor uw e-mail. Zou u ons kunnen voorzien van het e-mailadres van de klant? Dit zou ons helpen om verder te helpen met hun verzoek. Met vriendelijke groet, Sonia --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: Consumer Care Krups [contact-be@krups.com] Verzonden: 30/01/2025 16:08 Aan: klachten@test-aankoop.be Onderwerp: RE: Infinissiuma defect na 9 maanden Hallo, Bedankt voor uw e-mail. Ik zal rechtstreeks contact opnemen met de klant om het toestel onder garantie naar ons reparatiecentrum te laten opsturen. Groeten Sonia --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 28/01/2025 10:15 Aan: info.be@groupeseb.com Onderwerp: Infinissiuma defect na 9 maanden Infinissiuma defect na 9 maanden ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ thread::qn3MDaMAc4CgUNDZcNfT2gM::

M. T.

Naar: KRUPS

30/01/2025

Beste, Dit is mijn email adres : marleentoorre32@msn.com Het toestel bevindt zich in de reparatie dienst van Krefel en er moet 40 € kosten betaald worden om te toestel te recuperen, wat ik niet ga betalen. Zie de mails van Krefel.

M. T.

Naar: KRUPS

10/02/2025

Beste, Hierbij het antwoord van Krefel Wat is de stand van zaken ? Ik heb GEEN azijn gebruikt voor te ontkalken, enkel het produkt verkocht door Dolce Gusto " Durgol" Dus jullie verkopen een product dat schadelijk is voor de toestellen en zo geen garantie moeten uitvoeren.

Bemiddeling door Testaankoop 15 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform