Terug

Incorrecte uitvoering van bestelling.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: Agiris

07/03/2017

Totaalproject: badkamer-renovatie. Werken begonnen op 8 Jan. Einde verwacht in 4 weken door incorrecte bestelling door Agiris (keuco spiegelkast, douchewand etc). Vooropgestelde termijn was 5 weken. Opleveringstermijn werd echter niet opgenomen in het bestek dus denk ik dat we hier geen verhaal hebben. Niettegenstaande een billijke opleveringstermijn reeds lang voorbij is. De problemen blijven zich opstapelen. Laatste probleem is uitvoering van het badkamermeubel - gevraagd in zwart, maar bruin geleverd. Daarnaast, incorrect uitvoeren van elektrische voeding naar Inipi waardoor de aansluiting niet kan gebeuren. Voeding werd, niettegenstaande alternatief geboden door ons om dit via keuken te doen, naar buiten geleid (doorboring muren). Echter is de diepte van de kabel (5-10cm) niet conform met de eisen (=40cm). Tevens is de kabel gebruikt niet geschikt voor buiten. Daarnaast een allegaartje van problemen (meestal gelinkt aan niet vertaalde wensen tijdens de voorgesprekken in het bestek) waar we spijtig genoeg niet kunnen tegen protesteren daar we de offerte getekend hebben (uitgezonderd douchepaneel daar je de uitvoering met privacy strook niet kan identificeren op de offerte).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform