Oorzaken van de Klacht:Ik heb recentelijk een factuur ontvangen van Van Marcke Services met een factuur voor werk die nooit is uitgevoerd (“onderhoud aan een airconditioning”).Ik heb zelf ook geen Airco in huis, dus dit kan niet kloppen.Ondernomen Acties en Resultaten:Eerste E-mail: Ik heb onmiddellijk na ontvangst van de factuur een e-mail gestuurd naar de facturatieafdeling van Van Marcke Services om opheldering te vragen. In deze e-mail heb ik duidelijk het referentienummer van de betreffende factuur vermeld en gevraagd om een correctie of annulering.Tweede E-mail: Na geen reactie te hebben ontvangen, heb ik een tweede e-mail gestuurd als herinnering en om de urgentie van de situatie te benadrukken.Telefonisch Contact: Ik heb ook geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar tot op heden heb ik geen duidelijk antwoord of oplossing ontvangen.Tot nu toe heb ik geen bevredigende reactie of oplossing ontvangen van Van Marcke Services. Dit heeft geleid tot een onbevredigende ervaring en ik ben teleurgesteld in de klantenservice van het bedrijf.Ik hoop dat deze klacht de aandacht krijgt die het verdient en dat er spoedig een oplossing komt voor dit probleem.Met vriendelijke groet,Wouter