Terug

Incorrecte behandeling van een autofinaniering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Argenta Bank

22/10/2025

Op 4 mei tekende mijn vrouw en ik voor de storting van een autofinanciering, wetende dat ik op 11/5 mijn huidig voertuig inlever in mijn garage om te kunnen vertrekken met mijn nieuwe auto. Volgens de dossierbeheerster ruim op tijd. Op 11/5 hoor ik van mijn garage dat er geen storting is gebeurd, noch op mijn rekening. Mijn kantoor werkt op afspraak. Via de hoofdzetel kon ik bekomen dat de storting gebeurde op mijn rekening en ik de garagehouder kon betalen. Dienaangaande beweerde de dossierhoudster dat ik gekozen had om de storting thuis aan de garage te doen . Dat was onmogelijk gezien de garage noch ik een storting had ontvangen. Ik diende een klacht in bij de hoofdzetel daarom. Na menige mails heen en weer kreeg ik als laatste antwoord dat,; mijn dossier al behandeld was en zij daar niet op terugkomen. Heb nooit een duidelijk antwoord gekregen en dit wegens het feit van privacy die zij vermelden. Is het zinvol om een aangetekende brief te sturen voor ingebrekestelling. Of laat ik het geheel voor wat het is. Vriendelijk groet van Carlo Borghs.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform