Terug

Incorrect product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: VINTED

08/02/2024

Beste, ik kocht een Garmin Forerunner 945 via jullie platform, maar het product voldoet niet aan de beschrijving. Echter werd dit pas duidelijk na de 2 dagen waarbinnen een product teruggestuurd kan worden bij jullie. Het product zou waterdicht zijn, maar dit is niet het geval. De verkoper blokkeert mij waardoor geen communicatie mogelijk is.

Berichten (6)

VINTED

Naar: M. N.

08/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. N.

08/02/2024

Hello there,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Anton Team Vinted

VINTED

Naar: M. N.

09/02/2024

Hi again,Thank you for getting in touch with us.It looks like you have already informed us about this specific issue. We are currently working on it, and we will reply to your initial inquiry as soon as we can.For now, you don't need to notify us about the same issue again. Just wait for our response '” this will help us solve your problem much faster. We thank you for your patience!Best regards,Team Vinted

M. N.

Naar: VINTED

09/02/2024

Beste,Het bericht dat ik ontving was een algemeen bericht zonder rekening te houden met de situatie die ik schets. Dit is helemaal geen hulp. Zo wordt er bijvoorbeeld voorgesteld dat ik contact opneem met de verkoper, maar dit is helemaal onmogelijk aangezien deze mij blokkeert! Ik heb niet het gevoel dat dat mijn bericht zelfs maar volledig gelezen is.Ik hoop dat jullie dit serieus nemen. Met vriendelijke groeten Michaël Noyelle

VINTED

Naar: M. N.

09/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. N.

09/02/2024

Hi, Michael,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Cindy Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform