Beste,Ik bestelde een pakketje bij Etsy waar ik ook VAT op heb betaald. Nu dat het pakketje in België is aangekomen moet ik ten onrechte importkosten betalen omdat het IOSS nummer zogezegd niet zou zijn meegegeven aan Bpost. Ik heb meerdere acties ondernomen, Etsy gecontacteerd, de afzender gecontacteerd en zelfs bpost direct. De afzender heeft het IOSS nummer correct doorgegeven (via click & drop). Etsy is een bekende geregistreerde webshop dus Etsy's IOSS nummer wordt sowieso al automatisch gepopuleerd. Het IOSS nummer staat ook op het pakketje (pakket-foto van bpost gezien waar dat op staat).Maar zelfs met al deze informatie stuurt bpost mij dat het IOSS nummer er niet is, of niet correct is doorgegeven? Dit is oftewel extreem incompetent of fraudulent om zomaar geld bij te vragen aan de consument (ik). Het IOSS nummer is heel duidelijk zichtbaar, is digitaal doorgegeven en bpost zou helemaal geen importkosten moeten vragen.Ik heb bpost meerdere keren geëmailed hierover, gebeld naar hun klantendienst. Maar niemand luistert. Dit is niet de eerste keer dat dit is voorgevallen en dit moet nu stoppen.