Terug

inchecken van bagage niet doorgegeven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Lastminute.com

07/04/2024

Beste ik boekte een reis via lastminute.com met daarin inbegrepen, vlucht + hotel + transport naar hotel + 1 extra in te checken valies. bij de check in op de luchthaven bleek de extra bagage niet betaald te zijn aan de vliegtuigmaatschappij en heb ik nog eens 60 euro moeten betalen. Dit is onaanvaardbaar ! Ik wil dan ook graag mijn 60 euro terug op mijn rekening BE06 0639 1700 7622.Daarnaast werd ik niet op de hoogte gebracht van het feit dat de terugvlucht was verplaatst van 12.20h naar 17.25h. De transportmaatschappij die ons naar de luchthaven zou brengen was ook duidelijk niet op de hoogte. De chauffeur stond om 9.30 h voor het hotel om ons op te pikken. Een no show volgens hen waardoor we met de metro en de CAT TRAIN naar de luchthaven zijn moeten rijden. Ook daarvoor verwacht ik een compensatie tbv 61,20 euro op bovenvermelde rekening.

Berichten (2)

M. D.

Naar: Lastminute.com

28/04/2024

We hebben na 20 dagen nog steeds geen antwoord bekomen. Gelieve onze klacht te behandelen aub ! Mvg Marc

Lastminute.com

Naar: M. D.

28/04/2024

Hi customer,Thank you for your email.  At lastminute.com we take the security of ourcustomers very seriously. As you have written tous from a different email address to the one youused at the time of booking, we will not be ableto proceed with your request.We kindly request youto send us a mail from the registered emailaddress.If you wish to update your email addresskindly sent us the payment proof  For further queries feel free to contact usWe are always at your disposal  If you have any questions regarding your trip,check out our Need Help? page and to view yourbooking or to request any further assistanceplease log in to your account area My Lastminutevia our website or app.  Kind regards,Customer Care Teamlastminute.com is a brand of lm group This email is intended solely for the addressee(s)and the information it contains is confidentialand/or privileged. If you are not the intendedrecipient (or received this email in error),please delete this email and inform the sender assoon as possible as any unauthorized copying,disclosure, distribution or other action of thematerial in this email is strictly forbidden andcould be a crime.  On Sunday 07-04-2024 17:27:14,klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform