Goedendag, ik heb in november 2023 een bestelling (topper 160x200 + bijhorende matrasbeschermer) geplaats en deze is reeds door VOS transportfirma terug opgehaald met trackingnummer 2014862279.• Na meermaals contact via mail en telefonisch met de klantenservice bevestigd uw bedrijf mij op 24/01/2024 dat u het retour van VOS transportfirma heeft ontvangen.• Op 29/01/2024 laat u bedrijf me weten dat de restitutie verwerkt is en ik mijn Klarna binnen 7-14 werkdagen teruggestort krijg.• Dit gebeurde echter meteen en op 29/01/2024 liet ik Uw bedrijf dan ook weten dat er een bedrag van Klarna gecrediteerd geweest is. Echter enkel de 346,27€ van de topper. Waardoor het bedrag van 70,78€ van de bijhorende matrasbeschermer (die samen met de topper is opgehaald door VOS transportfirma) blijft openstaan bij Klarna.• Dan verzekerd uw bedrijf mij dat dit is doorgegeven aan de relevante afdeling om de restitutie recht te zetten bij Klarna en binnen de 2 werkdagen een reactie van Uw bedrijf zou ontvangen van de relevante afdeling. Helaas nooit iets van gehoord!!• De daaropvolgende week stuur ik Uw bedrijf exact dezelfde mail weer, dat bedrag van 70,78€ nog steeds open staat bij Klarna en een mail van Klarna heb opvangen dat er 7,5€ extra herinneringskosten zijn bijgekomen. Dus openstaande bedrag omhoog.Uw bedrijf reageert hierop dat ik mij geen zorgen moet maken, mijn tevredenheid prioriteit is en dat jullie mij verzekeren dat dit doorgestuurd is naar de relevante afdeling om de restitutie recht te zetten. Dat ik weer binnen 2 werkdagen een reactie zou krijgen. En U dankt mij voor mijn geduld en begrip.Helaas weer niets meer vernomen!!!Nadien meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Sommige beloven mij hetzelfde.Andere vinden niets terug in het systeem over de matrasbeschermer die retour is meegenomen door VOS transportfirma, enkel de topper.Bij elk telefoontje krijg ik weer een ander antwoord.Ondertussen nu een aangetekend schrijven ontvangen van Klarna dat er een 2e maal herinneringskosten zijn bijgekomen zijn. Dit is ondertussen al 15€ aan herinneringskosten erbij. Ook met de melding van incassobureau indien niet betaald voor 10/03/2024. Dit is vandaag en betaling nog steeds niet recht gezet bij Klarna!!!Deze betaling bedraagt nu ondertussen 85,78€ (70,78€ + 7,5€ herinneringskosten x 2).14 maart mail incassobureau ontvangen voor schuldvordering (zie bijlagen).Gelieve alles recht te zetten bij Klarn + incassobureau en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt