Midden december ontving ik een mail van call2collect (dossiernummer 20314090 en referentienummer 100252192) in verband met een aanmaning van 2 onbetaalde Hello Fresh boxen, daterend van mei 2023.Ik ging er vanuit dat dit spam was, maar besloot voor de zekerheid toch even telefonisch contact op te nemen met de klantendienst van Hello Fresh.Tot mijn verbazing bleek het niet te gaan om spam, maar is de mail van call2collect wel degelijk intentioneel gestuurd in opdracht van Hello Fresh.In eerste instantie vroeg ik me af waarom ik hiervoor nooit rechtsreeks door hen werd gecontacteerd. Uiteraard had ik de betaling dan wel eerder voldaan.De callmedewerker kon zien dat mijn oud adres nog stond geregistreerd in hun database. De aanmaningsbrieven moeten dus ook daar terecht zijn gekomen. Jammer, want de boxen die in mei werden geleverd werden wel op het nieuwe adres geleverd?!Er zouden ook 2 mails zijn gestuurd, deze heb ik echter nooit ontvangen in mijn inbox.Telefonisch heeft men mij hier nooit over gecontacteerd.Wat mij ook verveelt is dat ik voor en na die periode in mei ook enkele keren boxen bestelde en de betaling toen steeds automatisch verliep via domiciliering. Ik ging er dus oprecht vanuit dat er zich geen openstaande betalingen zouden kunnen voordoen.Ik wil zo snel mogelijk de 2 onbetaalde boxen betalen, maar wil uiteraard niet instaan voor de incassokosten van 40 euro die men mij nu aanrekent.Via mail probeerde ik al meermaals een antwoord te krijgen op volgende vragen, maar ik krijg telkens maar een half antwoord.1. Kunnen jullie mij (met de respectievelijke data) de mails tonen met de betalingsherinneringen die mij werden toegestuurd?2. Hoe komt het dat de aanmaningsbrieven die per post werden verstuurd naar een verkeerd adres werden verzonden?