Terug

Incassobureau

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: PUZZEL 4 U

29/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28/08/2025, ontvang ik een mail van een incassobureau om een achterstallige factuur te betalen. Ik heb sinds vandaag nog nooit van jullie gehoord, nog iets ontvangen van puzzelboekjes. Ik heb nooit een factuur ontvangen of toegezegd voor dit abonnement. Evenzeer woon ik al jaren niet meer op dit adres. Graag zou ik hier toch een deftige uitleg over willen want dit is toch even schrikken. Doen jullie altijd zo een frauduleuze praktijken? Met vriendelijke groeten, Yentl Vansanten

Berichten (1)

PUZZEL 4 U

Naar: Y. V.

01/09/2025

Geachte Yentl Vansanten, Hartelijk dank voor uw bericht. Na het bekijken van de door u opgeladen documenten merken wij dat hierin Puzzlefour B.V.en Detafin Incassoworden genoemd. Wij willen u informeren dat wij geen samenwerking hebben met deze bedrijvenen deze bedrijven niet kennen. Wij kunnen u daarom helaas niet verder helpen met deze vordering of aanmaning. Met vriendelijke groet, Klantenservice Puzzel voor U NL 085 083 1681 BE 01439 4725 (lokaal tarief) Wij zijn van maandag tot donderdag bereikbaar van 10.00 tot 14.00 uur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform