Terug

Incassobureau

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Hello Fresh

31/08/2023

Beste,Op 26/6 is mijn laatste Hello Fresh box geleverd. Ik heb een tweetal weken plots gezien dat de betaling niet was doorgevoerd. We hebben in juni tot tweemaal toe de rekening proberen te wijzigen maar de volgende dag stond hier elke keer opnieuw de oude. Toen ik zag dat de betaling niet in orde was, heb ik dit meteen in orde gebracht. Twee dagen geleden kreeg ik plots een mail van een incassobureau om deze factuur van 49,28 euro met 0,28 euro rente en 40 euro buitengerechtelijke incassokosten te betalen. Ik heb echter nooit een melding gekregen dat dit niet betaald was. En daarnaast zou ik de box nogmaals moeten betalen. Dit kost mij bijna 90 extra voor een box die 49,28 euro heeft gekost. Alles vorige boxen waren ook netjes betaald.

Berichten (8)

A. B.

Naar: Hello Fresh

05/09/2023

Beste,Ik heb reeds 5 dagen niets meer van jullie vernomen. Ook van het incassobedrijf krijg ik geen antwoorden meer.Ik heb ondertussen incasso betaald, maar dit betekent dat ik een factuur dubbel heb betaald en extra kosten die niet nodig waren als jullie mij gewoon een herinnering hadden gestuurd.Ik wens dus graag een terugbetaling van € 89,57.Met vriendelijke groeten,Anke Bellens

A. B.

Naar: Hello Fresh

05/09/2023

Beste,Ik heb reeds 5 dagen niets meer van jullie vernomen. Ook van het incassobedrijf krijg ik geen antwoorden meer.Ik heb ondertussen incasso betaald, maar dit betekent dat ik een factuur dubbel heb betaald en extra kosten die niet nodig waren als jullie mij gewoon een herinnering hadden gestuurd.Ik wens dus graag een terugbetaling van € 89,57.Met vriendelijke groeten,Anke Bellens

Hello Fresh

Naar: A. B.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. B.

Naar: Hello Fresh

06/09/2023

Dag Amber,Dat heb ik al een aantal keer gedaan en daar krijg ik enkel het antwoord dat alles inderdaad betaald is, maar dat vlak voor de laatste betaling alles doorgezet was naar incasso en dat jullie niets meer kunnen doen. Dat is voor mij dus geen oplossing.

Hello Fresh

Naar: A. B.

06/09/2023

Hello Anke,Bedankt voor je berichten en wat vervelend om te horen. Natuurlijk help ikje graag verder om een gepaste oplossing te vinden voor je probleem. Echterheb ik hiervoor wel je persoonlijke gegevens nodig. Aangezien dit eenopenbaar platform is, verzoek ik je om contact op te nemen vias:www.hellofresh.nl/contact-us. Dan wordt je zo snel mogelijkgeholpen door een van mijn collega's.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp di 5 sep 2023 om 16:27 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

A. B.

Naar: Hello Fresh

06/09/2023

Dag Amber,Dat heb ik al een aantal keer gedaan en daar krijg ik enkel het antwoord dat alles inderdaad betaald is, maar dat vlak voor de laatste betaling alles doorgezet was naar incasso en dat jullie niets meer kunnen doen. Dat is voor mij dus geen oplossing.

Hello Fresh

Naar: A. B.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: A. B.

06/09/2023

Hello Anke!Natuurlijk begrijp ik dat dat enorm vervelend is. Zonder jepersoonsgegevens kan ik je lidmaatschap er helaas niet bijpakken en je dusook niet verder helpen. Aangezien dit een openbaar platform is, kan je hetbeste contact opnemen met de klantenservice.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp wo 6 sep 2023 om 13:03 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform