Terug

Incassobureau na opzegging van profiel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: PARSHIP

28/10/2019

Beste,Eind vorig jaar had ik een profiel bij Parship (datingsite), deze heb ik begin dit jaar opgezegd.Nu krijg ik echter vorige week een brief opgestuurd van een incassobureau call2collect waarin zij me zeggen dat ik Parship nog verschuldig ben, ze me niet kunnen bereiken, en dit mijn laatste kans om te betalen is.Anders brengen ze dit voor bij de kantonrechter.Deze brief heb ik vrijdag gelezen (was donderdag aangekomen maar was toen helaas niet thuis), en in de brief werd vrijdag ook als allerlaatste betaal datum opgegeven.Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar hun om uitleg te vragen, en contact proberen opnemen met Parship zelf, maar helaas heb ik van beide nog geen reactie mogen ontvangen (per mail noch per telefoon).Van Parship heb ik een automatisch antwoord mogen ontvangen dat men contact opneemt met het e-mail adres gelinked aan mijn account, maar dit is echter onmogelijk aangezien ik geen account meer hoor te hebben?Online lees ik ondertussen dat nog vele mensen deze ervaring hebben, waarbij er onterecht geld van hun rekening gehaald is, of het incasso bureau ingeschakeld wordt nadat men al zijn profiel heeft opgezegd (of toch geprobeerd).Graag zou ik dus jullie hulp hebben om dit zo snel mogelijk uit te klaren, en eventuele volgende stappen te bepalen.Alvast bedankt voor jullie spoedige reactie.Met vriendelijke groet,Pieter

Berichten (3)

PARSHIP

Naar: P. L.

29/10/2019

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bemiddeling.We hebben de betreffende klacht reeds met de persoon zelf opgenomen en rechtstreeks besproken.Nog een fijne dag gewenst!Met vriendelijke groeten,Joop van LangenUw Parship klantenservice © 2001-2019 PE Digital GmbH - Made with ❤Managing Directors: Tim Schiffers, Henning Ra¶nneberg, Marc SchachtelPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---001:000583:55574---]

P. L.

Naar: PARSHIP

29/10/2019

Beste,Ik heb ondertussen inderdaad een initieel antwoord gekregen, maar nog niets concreet over mijn account, noch waarom deze schuld er zou zijn.Gelieve dit dus nog open te laten staan totdat dit uitgeklaars is.Alvast bedankt!

P. L.

Naar: PARSHIP

31/10/2019

Beste,Ik heb ondertussen mogen horen dat mijn account blijkbaar toch niet verwijderd was, hoewel ik onder de illusie was dat dit wel zo was.Als ik dan vraag om deze nu toch te verwijderen krijg ik echter enkele dagen niets meer van reactie (namelijk sinds mijn laatste reactie hier).Zeer betreurenswaardig, aangezien dit doet denken dat er niet meer aan mijn probleem gewerkt wordt, en men gewoon tijd aan het rekken is om terug te kunnen factureren (zoals meermaals op het internet te lezen is).Hierdoor zie ik mij dus genoodzaakt om dit via deze weg terug te escaleren.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform