Terug

Incasso zonder enige aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VakantieVeilingen

11/09/2019

Beste,ik heb uit nieuwsgierigheid vakantieveilingen eens bezocht en telefoonnummer, woongegevens, naam en geboortedatum ingegeven om te kunnen inloggen. Ik heb een veiling eens bekeken, dit ging om een bedrag van €6 maar nooit bevestigd, omdat dit mij niet interessant leek. Ik heb daar dan nooit ergens een factuur van gezien of gekregen, ook nooit iets van een bevestigingsmail met betalingsgegevens (ook niet in spam) wat mij normaal lijkt aangezien ik nooit iets bestelde. Ook nooit een herinneringsmail gekregen dat ik iets zou moeten betalen.Nu echter ineens een factuur van incassobureau gekregen van €46 voor iets wat ik nooit heb besteld.Ik zie niet goed in waarom ik dan een factuur van 46 euro zou moeten betalen.Met vriendelijke groeten,

Berichten (10)

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

11/09/2019

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om jouw vraag binnen  5 dagen te beantwoorden. Het referentienummer van jouw bericht is  33705. Ik heb sneller hulp nodig! Duren 5 dagen te lang? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn bereikbaar via 02 - 808 49 93. Onze klantenservice zit voor je klaar: Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 uur Zaterdag: 10:00-17:00 uur Zondag: 10:00-19:00 uur Zijn we er even niet? Kijk dan rustig even rond op onze  klantenservicepagina.  Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen. Met vriendelijke groet, Het team van Vakantieveilingen.be

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

25/09/2019

Beste  Klachtenbox, '‹Een klant is er zelf verantwoordelijk voor dat hij de juiste gegevens in zijn account invoert, verder sturen we naast de mails ook altijd een SMS naar de klant als een veiling niet betaald is. '‹ '‹We kunnen hierin helaas niets voor jou betekenen. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan even telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Norbert Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service T: 02 - 808 49 93

M. D.

Naar: VakantieVeilingen

25/09/2019

Er is helemaal geen sprake van verkeerde gegevens in de account, er is nooit een mail geweest, noch een sms!!! Daarbij is er ook nooit iets besteld, dus ook niets geleverd! Waarvoor zou ik dan iets betalen?

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

25/09/2019

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om jouw vraag binnen  5 dagen te beantwoorden. Het referentienummer van jouw bericht is  56369. Ik heb sneller hulp nodig! Duren 5 dagen te lang? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn bereikbaar via 02 - 808 49 93. Onze klantenservice zit voor je klaar: Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 uur Zaterdag: 10:00-17:00 uur Zondag: 10:00-19:00 uur Zijn we er even niet? Kijk dan rustig even rond op onze  klantenservicepagina.  Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen. Met vriendelijke groet, Het team van Vakantieveilingen.be

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

25/09/2019

Beste  Klachtenbox, '‹ Wij willen u zeker de situatie toelichten maar kunnen helaas zo niets terugvinden. Gelieve ons het ordernummer van de veiling in kwestie of het e-mail adres van mevrouw De Wilde te willen meedelen zodat wij de situatie kunnen onderzoeken en u concreet antwoorden.   '‹ Dank bij voorbaat voor uw bericht en een fijne avond verder!   Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan even telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Huseyin Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service T: 02 - 808 49 93 Op Wo, 25 Sep at 7:36 PM , Klachtenbox schreef:MYRIAM DE WILDE

M. D.

Naar: VakantieVeilingen

29/09/2019

Geachte vakantieveilingen,het nummer dat ik weervind is 26213463, maar ik weet niet of dit een veilingnummer is want zoals reeds voorheen gemeld, heb ik enkel een paar veilingen bekeken, nooit 1 bevestigd.Mvg

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

29/09/2019

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om jouw vraag binnen  5 dagen te beantwoorden. Het referentienummer van jouw bericht is  60583. Ik heb sneller hulp nodig! Duren 5 dagen te lang? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn bereikbaar via 02 - 808 49 93. Onze klantenservice zit voor je klaar: Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 uur Zaterdag: 10:00-17:00 uur Zondag: 10:00-19:00 uur Zijn we er even niet? Kijk dan rustig even rond op onze  klantenservicepagina.  Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen. Met vriendelijke groet, Het team van Vakantieveilingen.be

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

29/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

M. D.

Naar: VakantieVeilingen

29/09/2019

Geachte vakantieveilingen,de situatie is hiermee helemaal niet toegelicht: er is nooit een bevestiging vanuit vakantieveilingen geweest dat er een veiling zou gewonnen zijn en er is dus ook NOOIT een bevestigingsmail ontvangen daaromtrent. Ook zijn er dan nooit betalingsgegevens gestuurd vanwege vakantieveilingen en ook nooit eventuele betalingsherinnering of SMS zoals u beweert! Ik zie dan ook niet in waarom ik dan ook nog eens contact zou moeten opnemen met Intrum!

VakantieVeilingen

Naar: M. D.

29/09/2019

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om jouw vraag binnen  5 dagen te beantwoorden. Het referentienummer van jouw bericht is  60916. Ik heb sneller hulp nodig! Duren 5 dagen te lang? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn bereikbaar via 02 - 808 49 93. Onze klantenservice zit voor je klaar: Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 uur Zaterdag: 10:00-17:00 uur Zondag: 10:00-19:00 uur Zijn we er even niet? Kijk dan rustig even rond op onze  klantenservicepagina.  Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen. Met vriendelijke groet, Het team van Vakantieveilingen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform