Terug

Incasso door middel van misleiding en vage praktijken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Hello Fresh

30/05/2022

Beste,Ik wou in maart bij jullie een box bestellen. Ik deed dit met veel plezier en betaalde via mijn ing banking app. Die bevestigde dat ik betaald had en ik dacht okay. 2 dagen later krijg ik bericht dat die niet was doorgegaan ook al stond er genoeg op mijn rekening. Ik dacht okay laat dan maar ga deze week toch naar mijn vriendin want die was dan ziek geworden. Ik probeerde te annuleren maar dat ging niet meer (handig met die 2 dagen vertraging) en ging er dan maar vanuit dat het toch niet geleverd zou worden. Wordt het wel geleverd en moet ik opeens dan toch wel betalen ondanks dat in dit al eens gedaan had maar er iets fout was gelopen. Ik neem contact op met jullie via de chat en leg alles uit maar ik moet gewoon betalen en de chat wordt gewoon dicht gesmeten. Vervolgens krikg ik nu een mail met een rekening van 100 euro (70 euro aan “administratieve kosten zogezegd). Ik neem contact op met dat bureau en die zeggen dat dat voor een tweede box was. Die heb ik ten eerste nooit gekregen en jullie hadden mijn account al gedeactiveerd. Ik stuur deze mail na overleg met testaankoop en mag deze middag contact opnemen met hun juridische dienst. Eveneens neem ik contact op met mijn grootvader die zelf ook advocaat is. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als dit en de verschillende reportages over jullie bedrijf zijn dan ook helemaal terecht.Joshua Verwee

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: J. V.

30/05/2022

Hello Joshua,Goed dat je even een bericht stuurt. Wat vervelend dat dit zo omslachtig isgelopen. Mijn excuses. Ik wil graag met je meekijken wat ik voor je kanbetekenen. Hier heb ik echter wel je gegevens voor nodig. Zou je contact opkunnen nemen met de klantenservice? Dit kan via: - Whatsapp: +32 23 52 22 46 - Telefoon: +32 (0) 3 808 5062Ik help je daar graag verder.Met vriendelijke groet,IngeHelloFreshOn Mon, May 30, 2022 at 12:30 PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform