Terug

Incasso bureau maant betaling aan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Luminus

16/04/2015

Ik krijg een aanmaning via mail van intrum justitia ivm een factuur die niet betaald werd en waarvoor volgens hen reeds verscheidene brieven voor werden verstuurd.1) ik heb sinds ik geen klant meer ben van luminus geen rekeningen meer ontvangen na de afsluiting van het contract.2) ik heb van bovenvermeld incassobureau geen enkele brief ontvangen.3) ik had graag geweten op wat de respectievelijke factuur slaagt.Kristel Mostrey

Berichten (1)

Luminus

Naar: K. M.

17/04/2015

Beste,We hebben uw mail in bijlage goed ontvangen.Het gaat hier om een frauduleuze mail. EDF Luminus werkt niet samen met Intrum Justitia.Met vriendelijke groeten,Nadine BYLOISKlantenadviseurPriority ServiceKlantendienstPB 480001000 BRUSSELBelgiumP 32 (0)11 72 25 70F 32 (0)11 26 28 25nadine.bylois@edfluminus.bewww.edfluminus.bewww.luminus.be Met een klik op deze button gaat u naar uw persoonlijke klantenzone. U vindt er een overzicht van al uw facturen en u kan er zelfs uw gegevens, uw producten en uw energiebudget beheren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform