Terug

Incasso blijft aanmaningen sturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

08/01/2024

Beste,Ik heb 2 maanden geleden contact gehad telefonisch met jullie omtrent het feit dat ik op 6 september deze factuur betaald had maar Zalando mijn betaling per ongeluk aan een ander account had gekoppeld. COEO Incasso bmijft sindsdien aanmaningen sturen met dossierkosten (circa 50 euro). Er werd mij door jullie telefonisch beloofd dat de fout bij jullie lag en dat de incasso geen aanmaningen meer gaat sturen. Ik word er moedeloos van. Aub contacteer hun! Ik heb op 6 september betaald, mij valt er ´niks te verwijten of aan te manen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform