Terug

Inbreuk GDPR-wetgeving, pesterijen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Mobile Vikings

29/03/2025

Sinds voorgaande klachten wordt ik dagelijks lastig gevallen door gemiddeld 2 verschillende nrs, iedere dag. Dit terwijl mijn nr nooit wordt gedeeld met derden en nergens online te vinden is maar sinds mijn klacht en bij iedere extra klacht, wordt het erger en erger tot het zelfs de spuigaten uitloopt. Een nieuw gratis nummer eisen is tevergeefs want ze doen iedere keer dat hun neus bloed en zij hier geen enkel aandeel in hebben. Toch heb ik dit fenomeen al ieder jaar zien terugkomen en bij iedere keer dat ik hier over durfde klagen, was het meteen gedaan met onbekende nrs en telefoontjes. Tot nu ik heb laten weten dat de maat vol is en ik ga overstappen, sindsdien doen ze alles om me te pesten. (om nog maar te zwijgen over de vele dubbele kosten die zijn aangerekend, data dat zomaar verdween en ga zo maar door,...) Minst klantvriendelijke provider ooit dat niets rekening houdt met eigen klanten en getrouwheid is eveneens een woord dat niet bestaat in hun woordenboek. Klachten afhandelen duurt minimum 3 maanden tot een halfjaar en zelfs dan nog blijven ze moeilijk doen of rond de pot draaien om hun eigen fouten niet te hoeven inzien. Het wordt tijd dat deze bedriegers door de mand vallen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform