Terug

Inbegrepen diensten toch extra betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

B. D.

Naar: Telenet

04/08/2024

Wij hebben one met 4 simkaarten. Bij het aangaan van dit abonnement was 1 simkaart unlimited inbegrepen en hebben wij deze behouden. De overige 3 simkaarten zijn limited. Wij kregen vorige maand een sms bericht op de 3 limited simkaarten dat de voorwaarden vanaf 28/7 werden uitgebreid inbegrepen in het abonnement. Op de unlimited simkaart kregen wij geen sms bericht. Bij vergelijk van de nieuwe tarieven is het 129,99 euro indien er 4 simkaarten limited 10 gig worden genomen. Met 1 simkaart unlimited wordt dit 137,39 euro. Het prijsverschil is dus 7,40 euro die wij niet meer extra willen betalen. De unlimted simkaart dient dus ook overgezet te worden naar een limited simkaart 10 gig, zodat het totaal bedrag 129,99 euro. Waarom dit niet werd gecommuniceerd met de persoon met de unlimited simkaart is ons een raadsel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform