Klacht
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste, Op 08/07/2023 kochten wij een abonnement aan voor onze zoon. Dit was een Gold pass met een aantal extra voordelen, zoals 4 gratis Speedy passes one ride, Gratis toegang voor 65+ers, 4 tickets om vrienden voor 10 euro mee te nemen, korting op parkingabonnement enz... * Rond 15/07/23 halen we met het e-ticket het fysieke abonnement af. We krijgen het gold pass kaartje en verder de melding dat alles in orde is. We gaan ervan uit dat de voordeelvouchers digitaal steeds kunnen worden opgevolgd door het pretpark met de Gold pass.*Op 06/08/2023, daags voor een gepland bezoek, informeren we ons telefonisch over hoe en waar we die vouchers kunnen vinden. Er wordt ons gezegd dat die normaal worden meegegeven bij het afhalen van het abonnement, en dat het soms kan gebeuren dat deze niet voorradig zijn. Bij het fysiek ophalen van het abonnement hebben we echter geen vouchers ontvangen, vandaar onze telefonische vraag. Er wordt ons ook gemeld dat de vouchers niet digitaal bezorgd kunnen worden, en dat we op de dag van het bezoek de vouchers kunnen verkrijgen aan de infobalie.*Op maandag 7/08/23 willen we met het abonnement gebruik maken van 3 van de 4 tickets om aan 10 euro vrienden mee te nemen en gaan met deze vraag naar de infobalie. Daar wordt ons verteld dat wij die vouchers al ontvangen zouden hebben, want zo staat het in de computer. Er wordt verteld dat er op een bepaalde knop moet gedrukt worden bij ontvangst van de vouchers en blijkbaar is er op die knop gedrukt. *Na lang argumenteren zonder resultaat, zit er niets anders op dan op dat moment extra tickets te kopen voor 3 personen, totaal 128 euro.*Het argument 'dat er op de knop is gedrukt in het systeem' is uiteraard onvoldoende als bewijsvoering vanwege Bobbejaanland. Een verstrooide mederwerker is geen bewijs.*Wij hebben op geeen enkel moment moeten tekenen op één of andere manier voor ontvangst van de vouchers. Bijgevolg ligt de bewijslast dan ook aan de zijde van Bobbejaanland.Wij hopen op een constructieve oplossing waarbij we alsnog de voordelen waar we recht op hebben bij dit abonnement (op het moment van aankoop) verkrijgen en vergoed worden voor de onvoorziene kosten (128 euro) die we hebben moeten maken.In afwachting van een reactie.Vriendelijke groeten.
Berichten (10)
Bobbejaanland
Naar: K. H.
DATA NOT AVAILABLE
Bobbejaanland
Naar: K. H.
Beste,Bedankt voor je mail! We hebben deze goed ontvangen.Het is momenteel druk op onze klantendienst. Het kan daarom iets langer duren voor je een reactie ontvangt. We doen er alles aan om je vraag binnen 48 uur te beantwoorden (m.u.v. het weekend).We willen je alvast bedanken voor je geduld en wensen je veel plezier in ’t plezantste land!Team Bobbejaanland- - - -Madame/ Monsieur,Merci pour votre courrier ! Nous l'avons reçu correctement.Notre service clientèle est actuellement occupé. Il peut donc s'écouler un peu plus de temps avant que vous receviez une réponse. Nous ferons tout notre possible pour répondre à votre question dans les 48 heures (hors week-ends).Nous vous remercions de votre patience et vous souhaitons beaucoup de joie au pays du plaisir fou !L'équipe de Bobbejaanland- - - -Liebe/Lieber,Vielen Dank für deine Mail!Da unser Kundendienst derzeit beschäftigt ist, kann es etwas länger dauern bis du eine Antwort von uns erhältst. Natürlich werden wir alles tun um dir schnellstmöglich zu antworten. In der Regel beantworten wir deine Frage innerhalb von 48 Stunden (außer anWochenenden).Wir danken dir für deine Geduld und wünschen dir viel Spaß im Bobbejaanland!Team Bobbejaanland- - - -
Bobbejaanland
Naar: K. H.
DATA NOT AVAILABLE
Bobbejaanland
Naar: K. H.
Beste,Dankjewel voor je berichtje!Wat een vervelend voorval en zeker niet onze manier van klantenbinding.Graag had ik als guest relations dit euvel zo snel mogelijk opgelost en onze abonnee verder geholpen op gepaste en klantvriendelijke wijze.Daarom mogen ze op de dag van het eerstvolgende bezoek naar de kassa komen en naar me vragen.Ik sta er op hen persoonlijk te woord te staan en hen de voordelen alsnog te overhandigen.De extra gemaakte kosten worden behandeld.Met vriendelijke en lieve groeten,Heidi--------------------23, 12:20breke stelling voordelen abonnement - (CPTBE01852577-71)Je hebt een klacht ontvangen vanKATRIEN HUFKENSDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01852577-71.Heb je vragen over ons platform?
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Bedankt voor de snelle respons. Fijn dat u ons persoonlijk te woord wil staan. Kan u ons informeren op welke manier we vooraf kunnen verifiëren of u aanwezig bent? Het zou vervelend zijn moesten we opnieuw tegen hetzelfde probleem aanlopen bij een volgend bezoek moest u die dag toevallig niet aanwezig zijn. Wat betekent het juist dat de gemaakte kosten worden behandeld? Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groeten
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Bedankt voor de snelle respons. Fijn dat u ons persoonlijk te woord wil staan. Kan u ons informeren op welke manier we vooraf kunnen verifiëren of u aanwezig bent? Het zou vervelend zijn moesten we opnieuw tegen hetzelfde probleem aanlopen bij een volgend bezoek moest u die dag toevallig niet aanwezig zijn. Wat betekent het juist dat de gemaakte kosten worden behandeld? Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groeten
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Vrijdag 18/08 spraken we u aan de infobalie van Bobbejaanland en heeft u ons de vouchers bezorgd waar we recht op hadden. Zoals afgesproken i.v.m. de terugbetaling hebben we een foto van de aangekochte tickets en ons rekeningnummer doorgestuurd naar info@bobbejaanland.be ter uwer attentie. Alvast bedankt voor de verdere opvolging.Met vriendelijke groeten
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Vrijdag 18/08 spraken we u aan de infobalie van Bobbejaanland en heeft u ons de vouchers bezorgd waar we recht op hadden. Zoals afgesproken i.v.m. de terugbetaling hebben we een foto van de aangekochte tickets en ons rekeningnummer doorgestuurd naar info@bobbejaanland.be ter uwer attentie. Alvast bedankt voor de verdere opvolging.Met vriendelijke groeten
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Tot op heden hebben we nog geen terugbetaling ontvangen. Ik verstuurde vandaag hiervoor een reminder naar info@bobbejaanland.be.Kan u ons informeren over de stand van zaken a.u.b.?Alvast bedanktMet vriendelijke groeten
K. H.
Naar: Bobbejaanland
Beste Heidi,Tot op heden hebben we nog geen terugbetaling ontvangen. Ik verstuurde vandaag hiervoor een reminder naar info@bobbejaanland.be.Kan u ons informeren over de stand van zaken a.u.b.?Alvast bedanktMet vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten