Op 5/9/2023 ontving ik een brief van een gerechtsdeurwaarder voor een minnelijke invordering voor een bedrag van €1.588,39.Ik heb op 6/9/2023 getracht te praten met de dienst facturatie van Antargaz om te achterhalen waarom ik deze brief krijg. Ik betaal namelijk elke maand €150 via een domiciliëring aan hen. En al wat ik als antwoord krijg is dat niet wat zij zien bij hen op het systeem. Ik heb echter op mijn uitreksels van mijn bank Argenta duidelijk het mandaat en de referentienummers als bewijs.De eerste persoon aan de lijn is spijtig genoeg de Nederlandse taal niet machtig om een gesprek te voeren. Ik heb nochtans op 1 gedrukt voor Nederlands. Spijtig voor de dame aan de lijn maar ik wens over dit onderwerp een duidelijk gesprek te hebben en niet te worden onderbroken als ik mijn verhaal doe, en al zeker niet te moeten horen dat ik ongelijk heb voor ik iets kan zeggen. Al wat ik krijg te horen is U niet betaal meneer. Nadat ik vraag om met iemand anders te spreken krijg ik een andere persoon aan de lijn die het probleem hopelijk mee kan oplossen. Al snel merk ik dat deze persoon niet gediend is met mijn verhaal en zegt eigenlijk gewoon hetzelfde. Wij zien niet dat u betaald. Dus u hebt niet betaald. dit terwijl ik probeer om uit te leggen dat ik wel betaal en dat er een fout moet zijn ergens in het systeem of een miscommunicatie tussen mijn bank en hen. Na meermaals vragen wat ik kan doen om te bewijzen dat ik wel aan hen betaal krijg ik antwoord op een heel denigrerende toon dat het misschien slim is om misschien aan de deurwaarder een berichtje te sturen. eh meneer is dat niet slim? Als ik haar daarop aanspreek en vraag naar de verantwoordelijke blijkt deze persoon dit te zijn. En ik geef toe op dit moment liep mijn emmer over en heb ik gezegd dat als zij zo praat ik snap dat andere mensen op de dienst daar ook zo onrespectvol zijn tegen de klanten en ingehaakt.Niet mijn beste moment, maar als je probeerd uit te zoeken waarom je plots meer dan €1500 moet betalen voor iets dat je al betaald hebt en niet wordt geholpen maar gekleineerd dan ben ik ook maar een mens.Kortom ik heb ondertussen al een mail gestuurd met hopelijk genoeg info naar de deurwaarder.Wat ik niet kunnen vind is dat er over een periode van bijna een jaar volgens hen geen betaling heeft plaatsgevonden. Maar dat ik niet 1 brief, e-mail of telefoon heb gekregen om hierachter te informeren.Ik heb hen eind vorig jaar gecontacteerd omdat ik van bank was gewisseld (Belfius => Argenta) en er blijkbaar iets mis was gegaan met de toen lopende domiciliëring. Ik heb toen een openstaand bedrag betaald van €834,73. De toen niet werkende domiciliëring werd toen geschrapt en ik heb van hen een document toegestuurd gekregen om een nieuwe domiciliëring op te starten. Ik heb dit toen ingevuld en ondertekend terug naar hen gestuurd en in Januari ging er dan ook €150 van mijn rekening. En sindsdien ook elke maand opnieuw.Ik weet niet wat er toen is misgelopen, noch wil ik iemand de schuld geven of met de vinger wijzen. Maar ik heb wel degelijk betaald.En als bedrijf vind ik niet dat je klanten zo behandeld als ze bellen met een volgens mijn mening serieuze vraag over een best aardige som geld.