-Ik ben al sinds 2012 klant bij Eneco (toen nog Eni).-Op 17/04/2019 ketelonderhoud door Eneco laten uitvoeren voor +- 180€-Onze boiler viel op donderdag 12/12 in panne.Na een telefoontje naar de 24/24 support van Eneco werd er gemeld dat een technieker ons ging opbellen voor een afspraak. Gebeurd. De technieker kwam langs op 13/12. Ik vertelde hem dat de foutcode 6A wijst op het feit dat er iets mis is met de ionisatie-elektrode. Hij meldde dat er enkel wat water moest bijgestoken worden, want de druk stond te laag. De boiler resette, de technieker dronk een koffie tijdens het invullen van zijn administratie en vertrok. Na zijn vertrek, zelfde issue ==> 6A. Gebeld naar de permanentiedienst van de technieker. Die medewerker verzekerde mij dat de technieker ging terugbellen. Niet gebeurd. Na talloze telefoons naar de sos dienst en eneco zelf, kregen we te horen dat er niets werd nagelaten in het dossier en dat de technieker geweigerd had om langs te komen, want hij was toch al geweest.Hij is uiteindelijk gedwongen om langs te komen laat in de avond. Het bleek de i-o-ni-sa-tie-e-lek-tro-de? Vreemd. Hij ging maandag een offerte sturen om die te vervangen. Nooit ontvangen. We zijn enorm ontevreden over deze service. We zitten sinds donderdag 12/12 zonder verwarming en warm water en we worden letterlijk en figuurlijk in de kou gelaten tot op vandaag 17/12.-Op 18/12 een eigen loodgieter laten opdagen. Zijn vaststelling was dat er tijdens het onderhoud dat ik via Eneco regelde in de eerste helft van 2019 waarschijnlijk enkel een meting is gebeurd en verre van een echt onderhoud. En dat voor 180€? Dat wil zeggen dat ik wettelijk in orde was met een certificaat voor 180€, maar daar houdt het dan ook op. Daardoor werkte de boiler niet naar behoren, moest ik wisselstukken laten bestellen en een loodgieter betalen. Daarnaast vraag ik hem best snel terug voor een degelijk onderhoud, terwijl tweejaarlijks met dit type boiler zou moeten volstaan. Stevig prijskaartje in totaal, terwijl we bij Eneco niet weinig betalen ivm de concurrentie. -Deze case werd onderzocht en de telefoniste besloot dat ze kon afsluiten met een positieve noot, omdat de zaak uiteindelijk werd opgelost. Door mijzelf of beter, mijn loodgieter.-Ik wens gecompenseerd te worden voor alle kosten (onderhoud in april, dagen in de kou + koud water, interventie en wisselstukken loodgieter).