Terug

In de kou door Verisure

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Verisure

30/08/2021

In december 2014 sloten we een contract af bij Verisure voor de bijhorende installatie.Begin februari 2016 kregen we een maandelijkse factuur die €2 hoger was dan voorheen, waarna we telefonisch contact opnamen met Verisure. Verisure: “ Dit is een normale procedure, wordt overal toegepast, maar Verisure heeft het te druk om al haar klanten op de hoogte te brengen van de indexeringen”Een indexering staat inderdaad in de algemene voorwaarden van het contract. Als ik 7.3 van de algemene voorwaarden nalees, is deze indexering gebaseerd op de stijging van de index van consumptieprijzen, van september 2015. Als ik de index bekijk op de pagina van de FOD economie en deze toepas op de maandelijkse bijdrage van €24,99, kom ik niet aan de prijsstijging van €2,00 maar op ongeveer €0,26.Na dit schriftelijk te melden aan Verisure, werd ons contract en de maandelijkse bijdrage voor een centrale waar we geen gebruik van maakten, stopgezet.Anno 2021 werkt onze installatie niet meer. Vermoedelijk zijn de batterijen van de verschillende componenten in onze woning toe aan vervanging.We hebben meermaals contact opgenomen met Verisure. Telkens krijgen we dezelfde melding, wat neerkomt op:“U bent geen klant meer, want u betaalt geen maandelijkse bijdrage, dus wij kunnen u niet verder helpen”.De batterijen in de installatie zijn van een Chinese of andere makelij en nergens online te vinden. Ander zou ik ze zelf vervangen.Conclusie: We hebben een installatie van Verisure, maar als ze de koe niet eindeloos kunnen uitmelken, dan moeten we niet vragen om verzorgd te worden.

Berichten (5)

Verisure

Naar: J. V.

01/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Verisure

01/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

Verisure

Naar: J. V.

01/09/2021

Chère, Cher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception et nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 18h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages.

J. V.

Naar: Verisure

27/09/2021

Beste,Tot op heden heeft nog niemand met ons contact opgenomen.Graag communicatie in het Nederlands.Mvg,Joris Vleugels

Verisure

Naar: J. V.

27/09/2021

Chère, Cher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception et nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 18h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform