Beste,Ik heb een tijdje geleden een bank gekocht bij de Ikea. Deze bank bleek niet goed te zijn en moest omgeruild worden. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de IKEA om het om te ruilen. Waarna we een afspraak hebben gemaakt om de bank te omruilen voor een nieuwe. IKEA is vervolgens niet komen opdagen tijdens de afspraak. Om deze reden heb ik opnieuw een afspraak moeten maken voor de omruiling, maar deze omruiling ging meerdere keren fout. In totaal 4 keer volgens mij.Wegens de fouten wat IKEA heeft gemaakt hebben zij mij beloofd om de leverkosten van € 79,90 euro terug te betalen en 50 euro per dag dat zij niet zijn komen opdagen voor de omruiling, in totaal 200 euro wegens de omruiling en 79,90 euro voor de leverkosten.In totaal zou ik 279,90 euro moeten ontvangen van de IKEA, hier heb ik meerdere bewijzen van op email. Na lang wachten en meerdere keren contact op te nemen met de IKEA, heb ik deze bedragen niet ontvangen. Totdat ik per mail een voucher van 200 euro heb ik ontvangen in plaats van op mijn rekening, terwijl ik meerdere bevestigingen heb dat dit op mijn rekening gestort zou worden. Wanneer ik weer contact opnam met de IKEA hierover werd er gezegd dat er wederom een fout is gemaakt en dat een collega per ongeluk voucher heeft aangeklikt in plaats van storten op rekening, en die 79,90 euro zou niet eens opgestart zijn. Vervolgens kreeg ik een emailadres van het administratieve afdeling van IKEA om hen hierover te mailen, zij zouden dit probleem recht moeten zetten. Zoals IKEA dit vroeg heb ik dit gedaan maar heb ik nooit mijn geld ontvangen of een bericht ontvangen. Ik besloot om nogmaals met de IKEA contact op te nemen en de medewerker vroeg om nogmaals een mail te sturen. Op dat moment kwam ik tot de conclusie dat de klantenservice van de IKEA een doodlopende weg is en dat ik van de kastje naar de muur gestuurd word.