Terug

IKEA vertikt te reageren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: IKEA BELGIUM

19/05/2024

Keuken besteld en betaald, incluis plaatsing door onderaannemer IKEA, nl BK services. Plaatsing op 18/3/2024 kon niet doorgaan wegens te natte muur. Afgesproken dat ik zou contacteren als ok. Eerste contact met BK services 19/04 en vervolgens 25/04. Bleek echter dat IKEA het marsorder moet geven om te mogen plaatsen, zo niet beweegt BK services niet. Dit werd door IKEA bevestigd op 26/04: Wij moeten hun nog de aanvraag aan doen. Op 6/5 gevraagd aan IKEA of ze aanvraag reeds gedaan hebben. Geen reactie. Op 15/5 NOG eens aan IKEA gevraagd: geen reactie. Ik voel me uitgelachen en genegeerd. Kunnen jullie IKEA aanporren aub. Dit is echt de macht van een groot bedrijf dat doet wat het wilt tegen een kleine particulier. Niet leuk.

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: M. M.

31/05/2024

Beste mevrouw Moens,Wij hebben intussen intern bekeken wat er fout is gelopen met uw dossier.Onze verontschuldigen voor deze laattijdige communicatie.Intussen hebben we vernomen dat onze partner de installatie opnieuw heeft ingepland.We hopen dat alles verder vlot verloopt.Met vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform