Terug

Ikea Family kaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: IKEA BELGIUM

24/03/2023

Aan de kassa van Ikea Gent gaf ik mijn Family kaart aan de kassierster. Bleek dat deze niet kon afgelezen worden door de kassa. Verschillende pogingen gaven telkens een foutmelding. Uiteindelijk voerde de kassierster het (lange) nummer manueel in. Zij stuurde ons door naar de receptie van het filiaal om het probleem met de kaart op te lossen. Tot mijn verbazing was deze oplossing niet mogelijk voor mij. Er worden namelijk geen kaarten meer uitgereikt, ales moet digitaal. Er werd mij gevraagd om mijn telefoon te geven om daarop een code te plaatsen die dan in de toekomst kan gescand worden om kortingen te krijgen. Probleempje: tot grote verbazing van de vriendelijke dame kon dat niet want ik bezit geen smartphone en op een doodgewone gsm kan dat dus niet. Dat betekent dus dat iemand zonder smartphone uitgesloten wordt en niet kan genieten van de voordelen. Dat is een pure discriminatie, IKEA onwaardig.

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: L. B.

12/04/2023

Hej Luc,Om plastiekvervuiling tegen te gaan, besloot IKEA om over te stappen naar de digitale IKEA Family kaart.Indien je via onze website een Family profiel aanmaakt heb je meteen toegang tot je IKEA Family QR code en je nummer.Om een Family profiel aan te maken moet je wel een geldig e-mail adres opgeven. De voordelen die je opspaart met de aankopen in onze winkels worden naar dit e-mail adres verzonden.Mogelijks was dit het probleem aan de klantendienst in IKEA Gent.Indien je graag een fysieke kaart hebt kan je de QR-code afprinten en hem op deze manier gebruiken.Vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform