Terug

Ik wordt nog altijd gedebiteerd voor de wijngids!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Testaankoop

04/08/2023

Beste,In maart vroeg ik om mijn abonnement voor de Wijngids TA te stoppen. Ik werd gebeld, de beller zijn Nederlands was niet optimaal, en er werd me beloofd dat dit abonnement zou stop gezet worden.Toch merk ik op mijn bankrekening dat ik nog steeds, via domiciliëring, gedebiteerd wordt voor de Wijngids.Hoe kan dat?Ik wil dat onderdeel van mijn abonnement niet meer.Gelieve daarvoor het nodige te doen.Mocht ik dat zelf elektronisch in mijn ruimte kunnen doen het was al gebeurd. Raar dat ik dit niet kan voor een organisatie zoals TA.Bij Netflix enz. is dit super gemakkelijk. Dankjewel, Herman

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: H. D.

07/08/2023

Geachte Heer De Witte,Bedankt om ons hier even voor te contacteren. We hebben uw aanvraag ondertussen doorgespeeld nar onze abonnementendienst zodat we dit kunnen nakijken voor u. Onze diensten koppelen zo snel mogelijk terug naar u.Alvast bedankt voor uw geduld!Vriendelijke groeten,De Klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: H. D.

07/08/2023

Geachte Heer De Witte,Bedankt om ons hier even voor te contacteren. We hebben uw aanvraag ondertussen doorgespeeld nar onze abonnementendienst zodat we dit kunnen nakijken voor u. Onze diensten koppelen zo snel mogelijk terug naar u.Alvast bedankt voor uw geduld!Vriendelijke groeten,De Klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform