Terug

Ik word telefonisch gestalkt door HelloFresh

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Hello Fresh

31/12/2022

Ik word reeds 3 dagen na elkaar opgebeld door de klantendienst van HelloFresh. Ik ben reeds een tijdje uitgeschreven van leveringen, ik heb gevraagd alle communicatie stop gezeten en ik sta op de officiële 'bel-me-niet-meer-lijst. Toch blijft HelloFresh me stalken vanaf 0031850189081. Dit heeft enorm veel overlast en ik moet nu veel moeite doen om niet gestalkt te worden.

Berichten (5)

Hello Fresh

Naar: J. V.

31/12/2022

Beste,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend om te horen dat je ongevraagde telefoontjes hebt ontvangen,dat is zeker niet de bedoeling. Kan je via hellofresh.be/contact-us eenbericht hierover sturen met je telefoonnummer en email' Dan kan ik er voorzorgen dat er geen contact meer wordt opgenomen.Groetjes,Amber van HelloFreshOn Sat, Dec 31, 2022 at 2:43 PM

J. V.

Naar: Hello Fresh

31/12/2022

Het lukt niet via hellofresh.be/contact-us. Ik kom op een chatbot. Die steeds rondjes blijft draaien! Ik ben het moe! Eerst word ik gestalkt en nu moet ik nog eens moeite doem er van af te geraken. Lossen jullie dat aub op zonder dat ik nog een stap zelf moet doen! Mijn geduld raakt op en snel aub! Ik heb een klacht ingediend bij FOD economie! Zie bijlage

Hello Fresh

Naar: J. V.

02/01/2023

Beste Johnny,Wat vervelend dat je ons niet goed kunt bereiken. Je kunt anders contactopnemen met ons WhatsApp nummer +32 2 352 22 46 of telefonisch via 038 085062. Hier kunnen we je verder helpen.Groetjes,Amber van HelloFreshOn Sat, Dec 31, 2022 at 4:46 PM

J. V.

Naar: Hello Fresh

02/01/2023

Hallo,Jullie hebben mijn gegevens, anders was ik niet gebeld op mijn GSM, jullie hebben mijn vraag = op geen enkele manier gecontacteerd worden. Ik zie echt niet in waarom ik maar eens naar iemand anders moet contacteren. Ik word na het stalken nu nog eens van het kastje naar de muur gestuurd. Lossen jullie dit maar op!

Hello Fresh

Naar: J. V.

02/01/2023

Beste,Ik begrijp dat het erg vervelend is. Deze telefoontjes worden echter doorhet sales team gedaan, niet door de klantenservice zelf. Ik heb jouwgegevens hier niet zomaar. Ter verificatie heb ik je gegevens nodig om jevervolgens af te melden hiervoor, vandaar dat ik je verwijs naar onzeandere kanalen waar je contact op kunt nemen.Groetjes,Amber van HelloFreshOn Mon, Jan 2, 2023 at 5:04 PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform