Terug

Ik word aan het lijntje gehouden

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. D.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb mijn abonnement verandert naar hln digitaal lezen +tablet met startdatum 3/10/25.Vandaag 13/10 heb ik nog steeds geen tablet ontvangen.En sinds 6/10 heb ik zelfs geen enkele dag een papieren krant ontvangen.Ik heb op alle mogelijke manieren een mail gestuurd maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Als antwoord krijg ik telkens te lezen=>we zullen jouw bericht aan de juiste dienst doorgeven of wat jammer dat je jouw tablet nog niet ontvangen hebt.Nochtans hadden ze na mijn mail van 3/10 geantwoord dat ze het met spoed zouden behandelen en het zo snel mogelijk in orde brengen.Ik ben al jaren abonnee en om dan zo behandelt te worden.......

Berichten (1)

N. D.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

21/10/2025

Naar aanleiding van de mail die ik vanmorgen ontvangen heb:Ik heb telefonisch contact opgenomen en volgens de klantenservice is de tablet op 6/10 verzonden.Ik heb al verschillende mails verzonden en getelefoneerd maar ik heb nog steeds geen tablet ontvangen. Mail van deze morgen: Beste Erwin, Bedankt voor uw e-mail. Betreft abonnement: A1004326355 Ik heb u telefonisch proberen te contacteren naar aanleiding van uw tablet. Wanneer ik dit even nakijk in het systeem kan ik terugvinden dat uw tablet verzonden is op datum van 06-10-2025. Dit betekent dat u ondertussen de tablet zeker zou moeten ontvangen hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit alvast graag. Ik wil u ook graag even mijn excuses aanbieden voor al het ongemak. Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90. Met vriendelijke groet, Iyana Klantenservice Het Laatste Nieuws Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen dat er verwarring is ontstaan rond de start van uw nieuwe abonnement Het Laatste Nieuws Digitaal Premium + Tablet, dat vandaag (03/10/2025) is ingegaan. U geeft aan dat u nog een papieren krant heeft ontvangen, en dat u de tablet nog niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak. We gaan dit met spoed voor u nakijken en opvolgen. U mag er zeker van zijn dat we dit zo snel mogelijk in orde brengen. Uiteraard zorgen we ook voor een gepaste compensatie voor het ongemak dat u heeft ondervonden. U hoort snel opnieuw van ons zodra we meer duidelijkheid hebben over de status van de levering en uw abonnement. Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90. Met vriendelijke groet, Quinto Klantenservice Het Laatste Nieuws


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform