Naar aanleiding van de mail die ik vanmorgen ontvangen heb:Ik heb telefonisch contact opgenomen en volgens de klantenservice is de tablet op 6/10 verzonden.Ik heb al verschillende mails verzonden en getelefoneerd maar ik heb nog steeds geen tablet ontvangen.
Mail van deze morgen:
Beste Erwin,
Bedankt voor uw e-mail.
Betreft abonnement: A1004326355
Ik heb u telefonisch proberen te contacteren naar aanleiding van uw tablet.
Wanneer ik dit even nakijk in het systeem kan ik terugvinden dat uw tablet verzonden is op datum van 06-10-2025. Dit betekent dat u ondertussen de tablet zeker zou moeten ontvangen hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit alvast graag.
Ik wil u ook graag even mijn excuses aanbieden voor al het ongemak.
Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.
Met vriendelijke groet,
Iyana
Klantenservice Het Laatste Nieuws
Beste Erwin,
Hartelijk dank voor uw bericht.
We begrijpen dat er verwarring is ontstaan rond de start van uw nieuwe abonnement Het Laatste Nieuws Digitaal Premium + Tablet, dat vandaag (03/10/2025) is ingegaan. U geeft aan dat u nog een papieren krant heeft ontvangen, en dat u de tablet nog niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak.
We gaan dit met spoed voor u nakijken en opvolgen. U mag er zeker van zijn dat we dit zo snel mogelijk in orde brengen. Uiteraard zorgen we ook voor een gepaste compensatie voor het ongemak dat u heeft ondervonden.
U hoort snel opnieuw van ons zodra we meer duidelijkheid hebben over de status van de levering en uw abonnement.
Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.
Met vriendelijke groet,
Quinto
Klantenservice Het Laatste Nieuws