Terug

ik word aan het lijntje gehouden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: WINSOL

21/10/2020

Beste, begin juli 2019 geef ik mijn akkoord aan een offerte van Winsol (Hasselt) voor het plaatsen van ramen en deuren. Een week later betaal ik een voorschot van 35%. Het duurt nog 2 maanden vooraleer de werken starten (12 september 2019), maar van in het begin waren er al problemen, ramen die niet passen, deur gaat langs verkeerde kant open, etc…. Gevolg, afspraak gemaakt om alles te bespreken met opmeter (onderaannemer) en baas (4 oktober), o.a. nieuwe deur. Dezelfde dag ontvang ik al een tussentijdse factuur van ongeveer 50% van de offerte, voor de reeds geleverde werken !!! Uiteindelijk is op 2 december, een werkman = onderaannemer, die nieuwe deur komen plaatsen, maar nu bleek dat het raam voor in die deur niet paste. Gevolg dat raam moest besteld worden en werd uiteindelijk geplaatst op 19 december2019, maar blijkbaar waren de glaslatten nog niet geleverd. Er moest ook nog een venstertablet geplaatst worden, rolluiken opgehangen, vliegendeur moest nog geplaatst worden (maar het was ondertussen al winter). Op 14 februari 2020 is dezelfde werkman het venstertablet komen plaatsen. Op 24 juni 2020 stuur ik een klacht (mail) naar de hoofdzetel Winsol in Izegem. Op 10 juli zijn andere werklui (van de firma waar die besteld is) de rolluik komen plaatsen en op 16 juli is de werkman (= onderaannemer), de rolluik en deur komen afstellen, maar het is nog niet OK met die deur (blijft niet openstaan als je ze volledig openzet…). Andere werken, zoals plaatsen glaslatten, ramen en deuren dichtspuiten met siliconen, plaatsen van vliegenraam … was voor Winsol volgens werkman, die mij vertelde dat hij niet meer voor Winsol gaat werken. Ik heb op 21 september en 1 oktober een mail verstuurd en op 16/10 een sms naar stand van zaken, maar heb tot heden nog geen reactie mogen ontvangen. Ik heb in 2004 ook ramen en deuren laten vervangen en die werken waren op minder dan 2 weken voltooid !! en deze werken zullen misschien 2 jaren duren, en die werken van 2004 waren grotere werken !

Berichten (2)

A. G.

Naar: WINSOL

05/11/2020

Beste, ik heb op 2 weken geleden een klacht gestuurd naar jullie, o.a. wegens het aanslepen van niet uitgevoerde werken, en heb nog geen reactie ontvangen. Wanneer mag ik een reactie verwachten ?mvg,Alex Gacoms

WINSOL

Naar: A. G.

30/11/2020

Beste,Deze klacht hebben we nog niet eerder ontvangen en betreft één van onze zelfstandige partners.Als fabrikant willen we natuurlijk dat onze klanten tevreden zijn over onze producten. We zullen contact opnemen met onze zelfstandige partner en de nodige feedback aan jullie bezorgen. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service ManagerT: +32 51 33 18 42 - M: +32 493 22 10 12E-mail: ankatrien.dejaeghere@winsol.euRoeselaarsestraat 542 - 8870 Izegem - Belgie/BelgiqueWebsite -Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform